IKKE LES OM DU ER UNDER 18

Okei, jeg skal prøve å skrive dette uten å bli bilsyk, for nå sitter jeg nemlig på en buss for tog fra Geilo. Av en eller annen grunn går ikke togene, så derfor stappet de alle menneskene inn på busser i steder. For å si det mildt, så er dette noe JÆVLIG dritt. Jeg har klaget i telefonen til Kristoffer i over en time nå, grått litt, hatet livet og sett stygt på alle rundt meg. Men herregud, skjerpings! Det er jo bare sånn det er og da får jeg bare godta situasjonen, uansett om jeg liker det eller ikke. Nå er jeg tom for snus også, så jeg håper faen meg den jævla bussen stopper et sted. Ikke har jeg spist heller, siden mobilen min gikk tom for strøm i natt så alarmen ringte ikke, så jeg våknet tre min før toget skulle gå. Så ja, her sitter jeg med joggeklær, gårsdagens sminke og en stor kåpe og ser ut som en skikkelig narkis. Men det var utrolig gøy i går og det er da verdt noe! Vi blogges fra Bergen, under er reiseantrekket mitt på fredag. 


Genser BikBok skjørt Nelly Overskriften er forresten for at jeg bannet mye i dette innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg