IKKE LES DETTE OM DU SPISER

Image and video hosting by TinyPic

ADD ME ON SNAP: JULIANYLAND

God morgen, en litt sen morgen vel og merke, og egentlig ikke en god en heller. Fra jeg våknet i dag tidlig til nå har jeg løpt mellom sengen og badet for å kaste opp. Jeg fatter ikke hva jeg kan ha fått i meg, og spysyken har jeg heller ikke hatt på sikkert ti år. Veldig merkelig! Heldigvis har jeg ikke feber, så mellom spyslagene så er jeg fin nok i formen til å jobbe. Fra leiligheten i morgenkåpen vel og merke, jeg tør ikke å ta sjansen om å spy midt i sentrum på vei til kontoret. Det hadde vært et syn.. En liten fun fact er jo at jeg faktisk har spydd midt i sentrum en gang. Ikke i Bergen, men i Nice sommeren for et par år siden (som kanskje er enda verre..). Vi lå egentlig på stranden da jeg plutselig ble superkvalm, og på vei til hotellet klarte jeg ikke å holde meg mer og spydde over hele fortauet. Utrolig flaut, men der og da var jeg så kvalm at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Haha!

Huff, jeg beklager så mye om du leser dette midt i lunsjen eller noe. Dette er kanskje ikke det mest appetittlige innlegget jeg har skrevet i min bloggkarriere, men nå vet dere iallfall hva jeg gjør på i dag.

9 kommentarer
    1. Hei! Kunne du laget ett innlegg om hvordan prosessen er til å starte egen butikk? Hva som må gjøres i før og etterkant? 🙂
      Hadde satt såå pris på det!

    2. Uffa, høres ikke noe kjekt ut. Ønsker deg masse god bedring <3 lurer foresten på om deg kommer flere klær til salgs til tictail klesbutikken din?

      1. Tusen takk Karina <3 akkurat nå har jeg nettopp hatt klessalg så er ikke så mye igjen, men jeg skal naturligvis si fra når den er oppdatert! Klem

      2. Oi haha postet kommentaren litt fort, så det ble en del autocorrect og skrivefeil.
        Mente selvfølgelig: lurer foresten på om det kommer flere klær til salgs på Tictail nettbutikken din?

    3. Ille når en blir dårlig sånn, og det er så kleint. Passer aldri….en gang kastet jeg opp utenfor Jugend bar i Ålesund – midt på ettermiddagen, flaut ja…
      Håper du er bedre affal!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg