IKKE LENGRE ET STYGT TROLL

Haha jeg må bare le av dagen min så langt. For.et.jævla.stress! Det verste er at 90% av stresset er fordi det regner så sykt i Bergen. Se for dere meg gå fra leiligheten min med to stappfulle kofferter, en bag på skulderen uten noen ledige hender til å holde paraplyen. Mye vits å fikse seg i dag tidlig, når sminken bare blåste vekk med pissregnet. Før jeg dro til flyplassen hadde jeg et intervju med Stud Vest om bloggen min og stygge kommentarer jeg har fått med tiden, og hvordan jeg forholder meg til det.

På bildet over sitter jeg faktisk å leter (!!) etter stygge kommentarer i kommentarfeltet mitt. Skal jeg si dere noe sykt? Jeg fant ingen. De siste årene har dere vært så utrolig snille med meg, og jeg får bare rosende ord og støttende tilbakemeldinger. Det er ikke lengre noen som kaller meg en hore. For et stygt troll. Eller verst av alt, en person som burde blitt skutt på åpen gate. Kommentarer som det var nemlig hverdagskost for meg da jeg startet bloggen, og i flere år etter. Det virker som om leserne mine har vokst opp sammen med meg, og vet at man kommer mye lengre med konstruktiv kritikk enn drittslenging. Jeg blir helt rørt av alt fine dere skriver til meg, og vil bare si TUSEN TAKK! ♥

JAKKE – WEEKDAY (LIGNENDE HER) / SKINNTIGHTSHER

Akkurat nå sitter jeg på SAS-loungen i Bergen å venter på flyet mitt til Oslo. Endelig altså. Alt for lenge siden sist! Jeg som har vært vandt til å være der annenhver uke, og nå har det plutselig gått en måned.. Nå boarder vi straks, så jeg får komme meg bort til gaten. Vi snakkes fra OOOSLOOO!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg