IKKE KLAR FOR HELG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

TRENINGSGENSERHER / TRENINGSTIGHTSHER / JOGGESKOHER

FREEEDAG ♥ Er det bare meg, eller har denne uken gått veldig fort? Jeg elsker hverdag, og er egentlig ikke helt klar for å ta helg – om det er lov å si? Vil gjerne ha litt mer jobb, trening og kjedelige rutiner før festlighetene braker løs. Haha. Hvem er jeg 😩 Man velger jo selvfølgelig helt selv hvordan helgen blir, og på min agenda er det som vanlig masse gøye og sosiale planer. I kveld kommer noen venner hit for litt drinks, før vi skal på Sumo å spise middag. Favoritten! Deretter skal vi på ISM for drinker. Merker det blir en tidlig kveld for min del. Er helt uinteressert i å ha fest og moro ødelegge dagen derpå for meg lengre. Er liksom ferdig med den perioden i livet. Iallfall for nå 😉

 

Ellers har det vært en veldig bra treningsuke. Det føles så deilig å endelig være back on track! Nå er trening en ekstremt viktig del av hverdagen min, og ikke noe jeg presser meg til å gjøre. Krysser fingrene for at det fortsetter sånn 🤞

Hva er dine planer i helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg