IKKE HELT VÅR

God morgen! Hva er vel bedre enn å våkne til regn? Ganske mye egentlig. Har vært så bortskjemt med bra vær i Bergen for tiden (selvom jeg ser på det som en selvfølge), at jeg blir helt stressa av en aldri så liten regndråpe. Heldigvis er den eneste uteaktiviteten jeg skal i dag er å komme meg på skolen, resten av dagen kommer jeg til å være på BI. Først to forelesninger, før det blir generalforsamling i ettermiddag. Det høres såå fancy ut, generalforsamling liksom. Gleder meg til å se hva det går ut på! Mer trenger jeg vel ikke forklare rundt det, for det hørtes faktisk ikke så forbanna spennende ut eller?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAP1130115Jakke – Zara / Jeans – Acne / Skjerf – Becksøndergaard / Hanskerher (adlink)

6 kommentarer
    1. Hei! Bare lurte på en ting. Du er vel ute med hunden din, siden du skrev du kun skulle ut til skolen og ikke mere ut enn det. Er hun hjemme hele dagen alene? Mener det ikke noe frekt eller dømmende, bare nysgjerrig siden jeg har to hunder selv. Er ganske oppetatt av at dem ikke skal være for mye alene, og du virker jo som en travel jente! 🙂 Ellers digger jeg deg og bloggen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg