IKKE HELT TGIF

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P9244784-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God fredag dere, hvor deilig er det ikke at helgen endelig er her? Når det kommer til fest og fanteri så har jeg rast nok fra meg denne uken, med utgang både på tirsdag og i går. Våknet på sofaen for en time siden med hawaii-pizzaen halvspist på stuebordet. Fikk et innfall i natt om at jeg var sykt våken og skulle se på serier i noen timer. Det endte opp med at jeg sovnet med pizzaen på fanget og serien i bakgrunnen, så det var jo ikke sånn kjempedigg.

Denne helgen kommer til å gå til trening og skole. Ikke den gøyeste helgen med andre ord, men siden jeg har hatt det gøy i ukedagene får det bare bli sånn! Dessuten tror jeg ikke kroppen min tar noen skade av å holde seg uten alkohol for en periode. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg