ikke helt min kopp te

Vel, jeg kan trygt si at ukas flause er vel gjennomført. I dag dro Guro meg med på corepuls trening, noe som er en gruppetime jeg aldri har vært på før. Har noen av dere prøvd det før? For å forklare det enkelt, så skal du gjøre øvelser på et slags balansebrett. På dette balansebrettet skulle vi gjøre alle slags rare ting, fra å jogge, hoppe, sprette, stå på en fot, en hånd, på hodet om ikke mer. Hjelpe meg, har aldri følt meg så dum i hele mitt liv. Jeg har jo balanse som en pære, og halve timen brukte jeg på å måpe mens instruktøren turnet rundt på balansebrettet sitt. Jeg fikk altså ikke særlig mye ut av denne treningsøkten, men det er vel bedre å prøve enn å ikke prøve? Aldri igjen. I morgen er det tilbake til mine kjære step-timer! Beklager gangen min forresten, den er så rotete at jeg mest har lyst til å kaste alt ut i storgata (sentrumsgata i Molde). Heldigvis skal alt bli sortert snart, før jeg må pakke ned min kjære leilighet.  Skulle gjerne vist dere noen bilder av Guro også. Hun er innmarri pen skjønner dere! Det blir vel. Etterhvert. En dag hun ikke nettopp har trent. Hun er en veldig flink fotograf da! Disse bildene tok vi i garderoben etter treningen. Jeg var sannelig snasen der! Litt sånn “KNIPS NOEN BILDER FORT!! ÅNEI NÅ KOMMER DET NOEN!!!!!” Ler meg forresten ihjel av bildet til høyre. Der ser jeg jo ut som krysningen mellom en maursluker og en rotte.

Og ja, til dere som ikke har trent i dag; ikke ha dårlig samvittighet. Jeg spiste grandis til kvelds.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg