IKKE GLEM Å SØKE INNEN 15.APRIL!

Reise i samarbeid med EF Språkkurs

Image and video hosting by TinyPic

Nå er det en uke siden jeg var i Barcelona og jeg savner det allerede! Drømmer du om å reise ut i verden og oppleve noe helt nytt? Vel, da bør du se på mulighetene du har med EF Språkkurs. Du kan reise alt i fra 2 uker til 5 måneder og de har oppstart på sine kurs hver eneste mandag. Velg mellom hele 44 destinasjoner og 7 språk og husk at Lånekassen dekker alle deres ikke-engelsk språklige destinasjoner dersom man reiser i 3, 4 eller 5 måneder. Så her er det bare til å gripe sjansen og reise ut i verden og oppleve et nytt sted samtidig som du får venner fra hele verden. Det å være sterk i språk er også supert og tilføre til CV’en din, så her har du muligheten til å utforske verden mens du former din fremtid og skiller deg ut i dagens arbeidsliv. 

Image and video hosting by TinyPic

EF Språkkurs har søknadsfrist 15. april, så hvis dette er noe som høres interessant ut for deg bør du absolutt kontakte de og sikre deg en plass nå. Du kan finne ut hva drømmereisen din koster HER og hvis du føler at du ønsker å sikre deg en plass med en gang kan du reservere en plass på deres kurs HER. PS! Ikke glem at hvis du bruker koden «JuliaEF» så kan du få opptil 10.000 kr i rabatt på ditt språkkurs. Muligheten til å reise er en du bør benytte deg av og ikke utsette, for da blir det aldri noe av! Hopp i det og få en uforglemmelig reise som du vil huske for resten av livet. 

Hvis dere har noen spørsmål angående mitt språkkurs og min reise til Barcelona med EF så er det bare til å spørre i vei i kommentarfeltet, så svarer jeg dere i et annet innlegg.

4 kommentarer
    1. Hei Julia!
      Jeg har et spørsmål til deg ang studiet du går på.
      Jeg ser at du reiser veldig mye, og jeg lurer veldig på hvordan du få det til i forbindelse med skolen?
      Jeg skal selv studere til høsten, men har et stort ønske om å reise vekk i høst 1 ukes tid ettersom jeg skal jobbe hele sommeren.Tror du dette er en kjempe tabbe å gjøre i studietiden? Jeg tenker bare et årsstudium og ikke noe annet.

      Er forresten en fast leser av bloggen din og beundrer deg <3

      Klem.

      1. En ukes tid går nok helt fint så lenge du ikke har obligatoriske forelesninger! Det er få av de på BI så det går nok fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg