IKKE FOR Å SKRYTE..

(Inneholder annonselenker)

I sta var jeg så sliten at jeg holdt på å sovne på trikken. Nå er jeg så våken at jeg kunne løpt et maraton, og grunnen til det er fordi det står en svær entrecote på kjøkkenet å venter på at jeg skal lage den. I kveld skal jeg lage et herremåltid til meg, Glenn, June og Viola. Jeg elsker å lage mat, spesielt så lenge jeg har et glass med god rødvin og deilig musikk i bakgrunnen. Da danser jeg rundt på kjøkkenet og koser meg skikkelig!

Og over til overskriften, hvor flink har ikke jeg vært til å oppdatere her inne den siste uken? Tre ganger om dagen nesten hver dag! Syns dere det er litt overkill, og at det er nok med to? En liten skjennepreken til dere er jo at dere suger på å kommentere.. Husk at tilbakemeldinger, uansett om det er ris eller ros, er utrolig viktig for meg.. 🙂  Men men.. Under har dere et av mine siste antrekk! Er helt forelsket i denne ponchoen og vil helst bruke den hver eneste dag.

IMG_4759-2IMG_4916-2IMG_4841-2IMG_4757-2IMG_4753-2IMG_4879-2IMG_4769 kopi-2IMG_4819-2PonchoHER / GenserZara / BukseZara / SkoHER / VeskeBalenciaga

18 kommentarer
    1. Elsket den outfiten! Liker å lese bloggen din fordi du skriver så variert og spennende. Får mye inspirasjon av det du kommer med 🙂

      Kunne du ha fortalt litt om hvor du handler for tiden og hvilken nettsider du ville ha anbefalt til nettshopping??

      Xo

      1. Tusen takk Julie 😀 Det er utrolig moro å høre! Ja det kan jeg godt skrive et innlegg om, klem!

    2. Tror noe av grunnen til at mange ikke kommenterer er at det tidligere (muligens fortsatt?) he vært vanslelig å kommentere fordi man måtte registrere seg og lage bruker osv. 🙂

    3. Ja, skjerpings fra vår side og. DU er veldig flink og jeg leser bloggen din hver en dag, glemmer bare å kommentere.
      Ha en god helg !
      Rebekka

    4. Tre blogginnlegg om dagen er jo bare supert om du har tid til det! 😀 Skal bli flinkere til å kommentere. Vet selv hvor kjedelig det er å legge mye arbeid i det når ikke folk kommenterer! Liker i hvertfall bloggen din utrolig godt 😀 keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg