IKKE EN VEGG FOR BLOGGERE

(Inneholder annonselenker)

Rundt fem tiden i går slengte jeg vinflasken i vesken å dro til Ingvild på et lite pre-standup-vors sammen med en fin jentegjeng. Etter noen glass kom også latskapen, så vi bestemte oss for å ta taxi i stedet for å gå de 300 meterne bort til Grieghallen. Veldig smart og ikke minst utrolig økonomisk.. Vel fremme på DnB sitt arrangement ble vi møtt med to gratis vinglass, og for en gjeng studenter er dette skikkelig halleluja-stemning. Før vi visste ordet av det var de to vinglassene godt konsumert, og det var tid for å bruke toalettet.

I første etasje legger Ingvild merke til en pressevegg, og som min uhøytidlige bloggfotograf sa hun at jeg MÅTTE ta bilder forran den. Jeg er ikke vanskelig å be, så plutselig står vi der å har en liten photoshoot etter noen glass for mye. Det vi ikke enset var at presseveggen ikke var til pynt slik at bloggere skulle ta bilde fremfor den, men fordi de skulle intervjue gjestene på arrangementet. Så ja, plutselig står både jeg og Ingvild å blir intervjuet, og skal jeg være helt ærlig husker jeg ikke så mye som ble sagt. Alt jeg husker er at jeg kjeftet på han som intervjuet oss fordi han ikke visste hva United Bloggers er.. Heldigvis kjeftet jeg med et smil om munnen da, men håper likevel ikke de fikk det med seg på film………..

P9294746 (1)-2

P9294745-2BluseHER / BukseHER / Veske – Balenciaga

Alt i alt en moro kveld med alt for mye latter! Fantastisk av DnB å arrangere noe slikt for studentene, helt gratis. Håper de følte dette ga mersmak og fortsetter å arrangere gøye ting. Tommel opp fra meg!

Etter stand upen var ferdig skulle festen fortsette, men jeg skulle være flink pike å ta bybanen hjem tidlig. Det som skjedde var at jeg kjøpte med meg halve mc donalds, og oppdaget at jeg plutselig satt i taxi nummer to for kvelden..

2 kommentarer
    1. Jeg har lyst å bestille skinnbuksen men kan jeg spør hvilken str du har? Xs eller s? Tror vi er ganske like i str:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg