IKKE EN HVILEDAG

Hei, og god søndag ♥ Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenet å hører på John Mayer med Edge of Desire. Skikkelig behagelig og deilig sang. Solen titter inn igjennom persiennen, mens jeg egentlig hadde krysset fingrene for regn i dag slik at jeg kunne holde meg inne. Haha! Neida, faktisk så har jeg ingen avslappende søndag i vente i det hele tatt. Hverdagen kom som et smell i trynet mitt, og jeg henger skikkelig langt etter med alt mulig virker det som.. Derfor må jeg nok bruke denne hviledagen på alt annet enn å hvile. Men men, sånn er det!

CROPPED HOODIEHER / BUKSEHER

Dagens deilige søndagsantrekk! De som kjenner meg vet at jeg er litt over gjennomsnittet hekta på matchende sets, og denne digge joggisen var blant tingene jeg bestilte fra Nelly sist. Love it! Jeg har xs i buksen og s i genseren om noen lurte 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg