IKKE EN BRA DAG

PC137612-2

WAITING FOR THE PAIN KILLERS TO KICK IN, LIKE….

Jeg er veldig lei meg for at dette har blitt sytebloggen numbah one, men jeg er så drit lei av å ha det sånn! Når skal jeg bli frisk? Siden jeg var på akutten forrige mandag har jeg hatt feber omtrent hver eneste natt, men vært frisk på dagen. Noe som er veldig rart? I dag våknet jeg derimot med feber igjen, og det er så slitsomt å ikke være i form. Jeg ringte legen min for å spørre litt rundt, men der var det ikke mye svar å hente. Har jeg magesår, en infeksjon eller hva er greia? Akkurat nå er jeg ikke så dårlig at jeg burde ligge på sykehuset liksom, samtidig er jeg jo langt i fra frisk. Heldigvis fungerer jeg ganske bra etter en dose med smertestillende, selvom jeg hater å fylle kroppen min med så mye dritt.

PC137616-2

Ellers er hele meg litt på halv tolv om dagen. Derfor skal jeg ha en skikkelig pamperinguke nå før jul! I sta fikset jeg vippene mine på Beauty London, og på torsdag skal jeg både til frisøren og få en spraytan på Spraytanhuset. Kanskje jeg ikke blir frisk fordi kroppen føler seg så stygg om dagen. Haha neida, så ille er det ikke. Heldigvis har jeg bare en rolig kontoruke foran meg, og tar ting veldig i forhold til formen. Jeg skal faktisk dra hjem om en liten halvtime, og jeg kan ikke huske sist jeg var hjemme før klokken halv syv fra jobb! I kveld har jeg nemlig invitert mine kjære kolleger på skikkelig julemiddag, og det tar jo sin tid å lage. Gleder meg til å kokkelere litt igjen, det er jo en av mine favoritthobbyer!

PC137628-2

GENSER HER

Veldig mange har spurt meg om denne genseren etter at jeg la den ut på snapchat på søndag, og linken finner du over ♥ Den er så deilig, og billig!

I dag har jo Nelly opp til 25% avslag på HELE nettbutikken 😀 Det gjelder altså alle varer! Tilbudet finner du HER.

 

6 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Kjedelig at du fortsatt ikke er frisk. Ønsker deg masse god bedring!

      Har også et spørsmål som egentlig ikke har noe med dette innlegget å gjøre. Jeg lurer på om du fortsatt bruker Natural Cycles, og om du eventuelt fortsatt er like fornøyd? Jeg har gått på p-piller i to og et halvt år nå og har ikke hatt noe problemer med det. Mensen har kommet fast hver måned og ikke var mer enn 4-5 dager. Men jeg vurderer å slutte slik at kroppen min kan komme inn i normal syklus frem til jeg og samboeren skal prøve å få barn, som ikke er så altfor lenge til. Det er jo noen som sliter i lang tid etter p-pille slutt med å bli gravide, men noen blir det med en gang. Frem til vi skal prøve å få barn vil jeg være litt forsiktig og tenker at Natural Cycles kanskje er en smart løsning? 🙂

      1. Tusen takk Selma <3

        Jeg går ikke på Natural Cycles lengre nei, jeg var alt for slurvete med å sjekke på slutten at jeg tenkte det var tryggest å starte på pillen igjen siden jeg ikke har planer om barn med det første. Men jeg tror nok Natural Cycles er et supert alternativ for deg, og kan anbefale det 🙂

        1. Okei, tusen takk for svar! Har prøvd å lese litt på hjemmesiden dems, men jeg skjønner ikke helt bestilling og hvor mye det koster. For det er jo et slags abonnement?, men man kan jo også bare kjøpe et termometer for 199kr. Har lastet ned appen nå og laget en konto, men det koster vel ikke noe? Håper ikke dette er så komplisert som det ser ut som

    2. Hei! Lurte bare på hva du gjør med etterveksten din? Farger du den eller striper du? Bruker du bleking eller farge for å få det så kaldt?

    3. Gjør masse godt for deg selv og slapp av.

      Aner jo ikke hva det kan være som feiler deg, men jeg hadde en lignende opplevelse for noen år siden etter mye stress. En natt våknet jeg av så ekstreme smerter at jeg hylgråt. Mannen hadde sterke smertestillende, men det hjalp nada. Ble sendt med ambulanse på volvat og akutten på morgenkvisten, proppa med morfin i 2 døgn før jeg fikk dra hjem med sterke smertestillende. Noen dager etter begynte jeg på jobb og tok meg en fest, og den neste mnd trengs ikke snakkes om engang. Inn og ut av akutten med morfin og driit..
      Fortsatt ikke sikre på hva det var, men jeg har lært å lytte til hver minste tegn kroppen gir 😛

      God bedring, vakreste du ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg