IKKE DET JEG HADDE SETT FOR MEG

Image and video hosting by TinyPic

Åh Bergen, i dag er du fin ♥ Det er ikke mye av solen jeg får sett, men når jeg først er utenfor døren står jeg omtrent med hodet til værs og smiler til himmelen. Haha, nå hørtes jeg sykt spesiell ut. Håper bare været holder seg. Det er dessverre meldt regn til butikkåpningen, og det er helt KRISE etter min mening. Ikke det jeg hadde sett for meg i det hele tatt! Jeg hadde sett for meg strålende sol, et folkemylder i gågaten og god stemning fra start til slutt. God stemning blir det jo uansett, men jeg hadde sett for meg kundene i butikken med sommerklær på og ikke regnjakke og paraplyer. Men men, jeg får løpe å ta soldansen et par runder på kontoret å krysse fingrene for at skyene holder seg unna.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
SkjorteHER / BukseHER / Sunnies – Komono

Her har dere dagens antrekk! Jeg har byttet ut svart med hvitt, vi får se hvor lenge det varer 😉 Haha! Jeg kan jo egentlig ikke ha hvite klær, siden jeg søler på meg selv bare jeg ser på noe som er skittent. Det tok sikkert et halvt år før jeg turte å spise taco med kjæresten liksom. Neida, jodaaaaa..

9 kommentarer
    1. Hvitt er bare så fint, og med den frisyren itillegg er du bare så sommerfin! Ikke bekymre deg for åpningen – det kommer til å bli nok av både folk og god stemning, Bergenserne lar seg da ikke stoppe av litt regn, som du vet! Håper jo så klart at solen skinner selv om varselet sier noe annet!

    2. Dette kledde du veldig godt, du burde gå mer i hvitt! Kan jeg spørre om hva modellen på solbrillene dine heter?:)

      1. Tusen takk, det skal jeg absolutt prøve å bruke mer av! Hihi 🙂 wææ nei det vet jeg dessverre ikke :/

    3. Såå fint antrekk! Tenker å bestille denne buksen, men lurer på om den er litt gjennomsiktig siden den er hvit? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg