IKKE BRUK FEIL MUNNBIND

ANNONSE – Affiliatelink

Jepp, da er det offisielt ulovlig å gå uten munnbind i Oslo. Der formulerte jeg meg feil, det er rettere sagt “påbud om å bruke munnbind der 1 meters avstand ikke er mulig”. For meg som bor på Majorstuen vil det si sånn cirka overalt. Har dere sett hvor SYKT dyrt det er med munnbind forresten? På rema selges de for 100kr for 10 stykker. Det er 10kr PER stykk. På en dag må man vel bruke to-tre, sett at man går med de konstant? Jeg må ærlig innrømme at det er en ufattelig merkelig verden vi lever i for tiden. Det er som om vi lever midt i apokalypsen, men fremdeles spiser fredagstaco og sier “god helg!” før vi går fra hjemmekontoret på kjøkkenet og bort til sofaen. Èn ting skal vi mennesker ha, og det er at vi er tilpasningsdyktige.

*prøver å ta noen kule bilder med munnbind:)))*

Tilbake til munnbind; du er klar over at det finnes riktige og ikke riktige munnbind? Man kan for eksempel ikke bare være kreativ å lage en t-skjorte om til et hjemmelaget munnbind? Jeg var ikke klar over det selv før nå nylig. Det finnes forskjellige beskyttelsesgrader, og vi alle vil vel ha det beste når vi først skal gå med disse serviettene rundt munnen? Det vil iallfall jeg. Derfor har jeg anskaffet meg en 50 pack med medisinske munnbind av høyeste kvalitet type IIR. Jeg fikk også et utrolig godt tilbud på de, og vil derfor dele det videre med dere;

Få 50 medisinske munnbind til kun 299,- hos Norvitae!

BESTILL HER

Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg kom til å skrive dette innlegget her, ville jeg neppe trodd på det. Men, nå står vi alle i samme situasjon og vi får bare gjøre det beste ut av det! Anbefaler alle å klikke seg inn for å lese mer om munnbind, sikkerhet osv da jeg åpenbart ikke er medisinsk personell og burde ikke utgi meg for å være det heller.

Ellers håper jeg alle har en fin torsdag! ♥

3 kommentarer
    1. Så bra at du skriver om dette! Tenkte bare å tipse om at det ikke gjelder et generelt munnbindpåbud i Oslo, det er kun for kollektivtransporten. Det er påbud om munnbind i kollektivtransporten ved trengsel og når man ikke kan holde en meters avstand. Så det gjelder ikke når du går på gaten eller i butikken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg