IKKE BRA!

Image and video hosting by TinyPic

TODAYS WORK PLACE

Hei fra sengen! I dag våknet jeg opp med propper i ørene, tett hals og en bitteliten feber. Hvorfor jeg plutselig har blitt syk forsto jeg ikke først, helt til jeg kom på hvordan dagen var i går. Først var jeg ute og holdt på å svette ihjel i solen, deretter gikk jeg inn på kontoret til Christoffer som var iskaldt for å jobbe. Til slutt frøys vi faktisk på kontoret så vi gikk ut for å ta en kaffe i solen, som igjen var så varmt at jeg holdt på å renne vekk – før vi gikk tilbake på det iskalde kontoret for å jobbe mer. Det ble med andre ord mye kontraster i temperaturen i går, og det er jo ikke sånn kjempebra for formen.

Det er jo også derfor mange blir syke når de er i utlandet på ferie, fordi de går fra å ligge på en glovarm strand til å legge seg på hotellrommet med airconditionet på null grader. Ikke bra!! Husk på det når du skal på ferie i sommer 😀 Hihi! Okei, prisen for årets kjedeligste innlegg er nok kåret etter dette. Men men, da vet du iallfall hva jeg gjør på i dag!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag er (heldigvis) været ganske dårlig, med skyer og litt regn. Det passer meg egentlig perfekt siden jeg skal ligge inne med dataarbeid i hele dag. Da får jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute i solen! Jeg regner med at formen er tipp topp til i morgen igjen – og det syns jeg også været kan bli til da. Håper alle får en superfin dag, og at ingen er sengeliggende som meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg