IKKE AKKURAT DET JEG SÅ FOR MEG

Tja.. Hva skal jeg si?

I dag våknet jeg opp med et stort glis om munnen, klar for tidenes dag på Tusenfryd. Jeg skal ikke lyve, én av hovedgrunnene til at jeg gledet meg var for å ta harmoniske stemningsbilder til bloggen. Av alle spillbodene, de fargerike karusellene, pluss et fantastisk gruppebilde med familien vi kan se på tilbake med gode minner år etter år. Dagens gruppebilde ble slik:

Det er så mye galt med dette bildet. La meg først poengtere det åpenbare; kuttingen av bildet. Så ser fjeset mitt ut som en liten rosinbolle, pluss at ingen av oss var spesielt heldig. Takk mamma:) Kunne ønske hun var like ivrig til å ta bloggbilder som hun er til å knipse med mobilen sin!

De harmoniske stemningsbildene kan jeg heller ikke skryte noe særlig av. Om dere ikke ser det, så har det pissregnet siden vi kjørte fra Oslo sentrum. Føler heller ikke jeg selger inn Tusenfryd på en spesielt god måte akkurat nå. Men, regn eller ikke. Bloggen fikk dessverre lide av elendige bilder, men jeg har hatt en skikkelig gøy dag sammen med min fine familie. Og ja, jeg har fått sesongkort – så man skal ikke se bort i fra at det blir flere turer i sommer 8)

Det var likevel noe spesielt med å ta speed monster med regnet piskende i trynet. Gratis sminkefjerner, for å si det sånn.

2 kommentarer
    1. Ja hva er galt med bildet av deg? Det er dessverre slik du ser ut. Du har for me fillers i lepper, og generelt i hele ansiktet. Jeg skjønner ikke at du ikke ser det selv. Du ser ut som « kattekvinnen». Beklager å si det, men noen må gi deg beskjed. Jeg vet ikke hvor du går og får fillers, men her jeg jobber er du et fælt eksempel på hvor galt det kan gå. Folk snur seg etter deg pga dette. Vær så snill å gjør noen grep.

      1. Jeg har ikke tatt fillers i leppene på over et halvt år, og jeg har ALDRI tatt fillers noen andre steder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg