IDIOTHUMØR

REKLAME – Affiliatelinker

HATTHER / GENSERHER / BUKSEHER

Du vet du er irritabel når det holder på å klikke med stor K for deg når headsettet setter seg fast i dørhåndtaket på vei ut, og blir røsket ut av øret ditt. Jeg ble så sint at jeg vurderte å rive det fra hverandre å kaste det ut av vinduet. Så kom jeg på at det er enda mer irriterende å sitte på bussen uten musikk. Jeg bannet noen få jævlige gloser og fortsatte dagen videre.

Jeg er i et skikkelig shitty humør i dag. Ikke lei meg liksom, men så sinnssykt irritabel. Alle er irriterende. ALT er irriterende. Været, lydene, trafikken, for å ikke snakke om menneskene. De grusomme menneskene. De som smatter, har rare dialekter, går sakte, kjøper rar mat og har rare klær.

Hjelp for en idiot jeg virker. Sånn helt serr. I dag er jeg en skikkelig idiot, eller i et idiothumør i det minste. Jeg beklager til alle som er så uheldig å møte på meg. Det går nok over så fort jeg får i meg litt mat og energidrikk. Helt seriøst, det fikser alt.

Klem fra sinnaproppen.

 

3 kommentarer
    1. Så häftig outfit, älskar både byxor och keps!!
      Du är en cool tjej!!

      (nästan så man börjar hålla på Norge i OL 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg