IDENTISKE

(Inneholder annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASolbriller – SoN by Lene Orvik HER / KjoleHER / Sandaler – Kouture HER (annonselenker) / BagMarc Jacobs 

God morgen! Starter dagen med et halvt dusin nesten identiske bilder av meg selv. Syns ikke alltid det er like lett å velge ut bilder skjønner dere. Dessuten er jeg alt for trøtt denne morgenen til å gidde å se over de én gang til. Haha! Endelig er det helg, og denne fredagen har jeg gledet meg lenge til. Ingvild er back in town, og ikveld skal vi på en skikkelig girls night out med sushi til middag og vin i glasset. KOS! Jeg må også komme meg avgårde å hente Zara som Linn har vært så snill å passe siden jeg var i Oslo i går. Hun skal såklart være med på kveldens festligheter! Linn altså, ikke Zara. She wish..

Skal (prøve) å være flink til å ta bilder ila kvelden, så dere faktisk får se hvem bl. annet Ingvild og Linn er. Hihi! Vi snakkes nok før den tid uansett. Håper alle får en fin fredag 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg