ICE, ICE BABY!

P6020027-2-2
P6020003-2– Havin´ a little pool party with Imsdals new Ice Tea! –

Endelig kan jeg vise frem resultatet etter bassengfesten vi hadde med Imsdal for noen uker siden på Oslo Plaza! Det var så god stemning på sett og jeg elsker å jobbe sammen med mine bloggkolleger.

Grunnen til denne festen var for å feire at Imsdal har kommet med en ny Iste. Den er laget av ekte, rent kildevann og har helt naturlige smaker av sitron og fersken. Den er også uten sukker, og kan nytes med den beste samvittighet i verden! Iste er vel for mange en deilig tørsteslukker, så jeg trenger vel ikke overbevise dere om at den er god? Prøv den om du har lyst! ♥

 

Under pool partyet fikk vi også en liten utfordring.. Vi skulle lage vår personlige sekvens der vi sa “Ice, ice baby” inn i kamera. Jeg var sprutrød i hele ansiktet og holdt på å besvime ned i bassenget da det var min tur. Så flaut, men så gøy! En stor barriere for meg å komme over, uansett hvor teit det høres ut. Den filmen ligger på instagramen min “julianyland”!

Konkurranse :

Da festen var over signerte alle bloggerne massevis av goodiebags! Du kan nå vinne en Imsdal Beachbag stappfull av den deilige Isteen, både fersken og sitron. Deilig å ta med seg på stranda i sommer! Den er signert av alle som var der, og det er jo kanskje litt hyggelig? Hehe ♥

Hvordan vinne den?

Del ditt beste “Ice, ice baby” øyeblikk på instagram med hashtaggen #imsdaliste, eller send en snap til ImsdalISTE! Jeg utfordrer dere, kom igjen! Om JEG klarte det, klarer søren meg du det også.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg