I VENNEGJENGEN ER JEG..

Hei fra en småsyk Julia! I dag er jeg dårlig fadder og måtte heise det hvite flagget. Har vært litt uggen hele uken men i dag våknet jeg med feber. Har derfor brukt hele dagen med dyna på sofaen mens jeg skifter mellom å sove og se på serier. Skal straks poppe et par smertestillende og komme meg i dusjen så jeg får blitt med ikveld. Bare to fester igjen så er fadderuken over for i år!

Fant en morsom sak på bloggen til fine Ida som jeg tenkte å stjele, elsker å lese slikt på andre blogger og håper også dere syns det er gøy 😀 Fyll gjerne ut noen setninger selv i kommentarfeltet så kan jeg bli bedre kjent med deg også!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I vennegjengen er jeg: Den stressa som alltid skal ha god tid og ha ting planlagt til hver minste detalj. Føler jeg har blitt bedre den siste tiden, men det finnes nok enda en liten kontrollfreak i meg! Jeg er også den som ringer for alt mulig, uansett om det gjelder liv og død eller om jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil ha til middag.

På date er jeg: Nå er jeg veldig sjeldent på dates, men jeg er nok den som skravler mye og er livredd for pinlig stillhet.

På jobb er jeg: Effektiv og får ting gjort fort! Jeg er min egen sjef og så ufattelig takknemlig og heldig som får leve av min aller største hobby.

På skolen er jeg: Halvparten av så flink som jeg burde vært. Jeg kan om jeg vil, men tydeligvis vil jeg ikke alltid. Bortsett fra i år, da. Dette blir et bra semester. Det sier man vel alltid før skolestart? Hehe!

I telefonen er jeg: Veldig pratsom?

På melding er jeg: Hater å sende melding og foretrekker å ringe, men jeg er nok den som bruker de mest meningsløse emojiene som ikke passer i det hele tatt.

På facebook er jeg: Den som aldri oppdaterer annet enn et instabilde i ny og ne.

Om morgenen er jeg: Lys våken og klar for en ny dag!

På byen er jeg: Supergira og glad! Alltid med en drink i hånden og sier dessverre aldri nei til shots heller.

På nach er jeg: Ofte ganske trøtt og desperat etter mat.

Hjemme alene er jeg: I joggisen langflat på sofaen med netflix på skjermen. Eller så går jeg rundt å rydder. Rydder seriøst hele tiden..

I diskusjoner er jeg: Om det er noe jeg virkelig brenner for gir jeg meg ikke. Hvis ikke er jeg ganske åpen for innslag og liker å høre andre synspunkt.

Når jeg pynter meg: Har jeg funnet det perfekte antrekket dager i forveien og gleder meg ihjel til å stæsje meg opp. Liker å pynte meg.

Som overnattingsgjest er jeg: Hun trøtte som alltid sniksover på sofaen etter klokken bikker tolv.

På eksamen er jeg: Kjempenervøs og alltid den som blir ferdig først. Er så gira på å dra hjem at jeg sjeldent leser over svarene mine. En uvane jeg ikke skal ta med meg inn i dette semesteret.

Bak rattet er jeg: Utålmodig og roper “KJØR DA” om folk er treg forran. Ellers hater jeg å kjøre på motorveier og er nok ikke den beste sjåføren.

 

 

6 kommentarer
    1. I telefonen er jeg: den som er stressa! har helt telefonskrekk, og klarer kun snakke med mamma og pappa, ender ofte opp med korte svar som “ja, fint, ok” før jeg legger på så fort det passer seg, haha!

      Ellers vil jeg si jeg er lik deg på mange av de andre punktene! Ønsker deg en fin kveld, og håper du blir frisk kjapt! Klem <3

    2. I vennegjengen er jeg: Den snille, barnslige, rare med dårlig tålmodighet. Jeg er morsom når jeg ikke mener det, altså kanskje litt ufrivillig morsom? Hvis folk ler av meg så er det som oftest fordi jeg sa eller spurte om noe rart, eller fordi jeg dummer meg ut. Er også småirritabel (skjer helst når jeg begynner å bli sulten) og tålmodigheten min suger. Haaaaater å vente på ting, som buss eller bybane, kø…

      På date er jeg: Har aldri vært på date, haha, er fremdeles sammen med min første kjæreste og vi begynte som venner, så vi hadde liksom ikke noen date… Men ser for meg at jeg hadde vært litt smånervøs, skravlete og fnisete. Gjør det når jeg er usikker.

      På jobb er jeg: Ryddig, hjelpsom og nøyaktig.

      På skolen er jeg: Går ikke på skole lenger, men jeg var dritsløv. Drømte meg vekk i timene og fikk veldig lite med meg av det lærerne sa. Var ikke særlig engasjert

      I telefonen er jeg: Ikke kjempepratsom, lytter og sier mmmhm, ler litt, og kommer med innslag

      På melding er jeg: Kort og presis, med forskjellige emojis. Orker ikke lange samtaler på meldinger, blir det noe mer enn et par spørsmål eller små oppdateringer så foretrekker jeg å snakke i telefon. Tar så mye lengre tid på melding

      På facebook er jeg: Ikke særlig aktiv med statuser og bilder, men følger med på alt i newsfeeden. Liker morsomme bilder og filmer, fine bilder av folk og enkelte statuser.

      Om morgenen er jeg: Hvis jeg føler meg uthvilt, så er jeg i greit humør og passe fornøyd. Klar for dagen. Dersom jeg har blitt brutalt vekket opp og ikke har sovet godt: Hello Medusa. Kan ikke bli snakket til før jeg har fått i meg kaffe og noe mat.

      På byen er jeg: I godt humør. Synger med på sangene, smådanser, skravler med kjente og ukjente, sier så klart ikke nei til en drink.

      På nach er jeg: Hvis jeg har fått mer drikke enn jeg tåler: Ligger i senga med en bøtte på gulvet, har ligget der i et par timer. Hvis jeg ikke har fått altfor mye derimot: den som prøver å holde lovet oppe og synger høyt til alle sanger som kommer på spotifyen. Elsker bra nach

      Hjemme alene er jeg: I kosebuksa med en serie på skjermen, kanskje litt snacks, og ipad på fanget. Veldig avslappet. Passer på å ha det ryddig, klarer ikke å ta det helt kuli hvis det ligger masse rot overalt.

      I diskusjoner er jeg: Spørs veldig. Hvis jeg ikke er helt i slaget, eller emnet ikke interesserer meg nok så sitter jeg og nikker og sier “mhm”, later som om jeg følger med mens jeg tenker på helt andre ting. Hvis jeg er i det rette humøret derimot og det er noe jeg bryr meg om så kan jeg være engasjert. Hører alltid på motparten og overkjører aldri. Er kanskje hun som gir seg først bare fordi jeg går lei..

      Når jeg pynter meg: Har jeg tenkt over antrekket mitt noen dager forveien, for så å ombestemme meg og skifter rett før jeg skal avgårde. Liker å sminke meg, tar meg goood tid inne på bader, gjerne med musikken på og en drink ved siden av.

      Som overnattingsgjest er jeg: Den som sitter våken lengst og ser småsnurt på venninn som ligger og snorker på sofaen halvveis inn i filmen.

      På eksamen er jeg: Nervøs! Knasker småstresset på snacks (mååå ha noe godt med på en sånn fæl dag) og er blant de første som går. Gidder ikke lese over oppgaven og tenke jeg for mye

      Bak rattet er jeg: Stressa, spesielt i byer og i boligfelt.

    3. Heisann! Jeg har planer om å søke på BI Bergen neste år og er litt usikker når det kommer til skolepenger og hva/hvor mye som blir dekket av lånekassen iom siden det koster en del penger å ta en bachelor. Jeg har lest en del på lånekassen og på nettsiden til BI, men lurte på hvordan du balanserer skolepenger + ekstrakostnader, leilighet osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg