I TRENINGSBAGGEN MIN

Jeg vet det er mange som ønsker mer trening og kosthold på bloggen fremover, og er det noe jeg er motivert til så er det nettopp dette! Skal sette meg ned med en kostholdsplan for hele uken etterpå som jeg kommer til å poste. Altså måltider for hele dagen/hele uken!

Nå tenkte jeg å vise dere mitt faste inventar i treningsbaggen. I tillegg til dette kommer såklart håndduk, vannflaske og skift – men her har dere skjønnhetsproduktene 🙂 Nå som det er eksamensperiode drar jeg ofte rett fra skolen og på trening eller omvendt uten å rekke hjemom først, og da trenger jeg visse ting for å føle meg fresh resten av dagen 🙂

Minner om at coverbrands har gratis frakt, og nå får dere -15% avslag på ALLE kroppspleieprodukter og hårprodukter med koden “JULIA2” 😀 Hele sortimentet til hudpleie finner du her, og hårpleie her!

PB034747-2

For your body:

Det verste jeg vet er å være støl, spesielt etter en tung benøkt! Da vil jeg helst ligge i sideleie i sengen hele dagen, og trapper holder jeg meg milevis unna. Mio Workout Wonder er en gel man smører på ømme muskler. Den øker blodsirkulasjonen og gjør det klar for en ny økt mye fortere! Du finner den her ♥

Jeg får ofte tørr hud, spesielt på leggene etter en svett økt. Det kombinert med stramme treningstights er ikke akkurat full pott, derfor sverger jeg til body oljen fra Sprekenhus! Denne har jeg skrevet om tidligere, og er den mest fuktighetsgivende oljen jeg har prøvd! Den lukter dessuten superdigg, og jeg bruker aldri parfyme etter jeg har påført denne fordi den lukter så godt. Haha! Du finner den her ♥

Deodorant er jo alltid et must, og denne er såklart med i treningsbaggen. Denne deodoranten fra Rudolph Care holder ikke bare lenge, men inneholder aloe vera og sheabutter som roer ned huden og gir masse fuktighet! Du finner den her ♥

For your hair:

Tangle teezer er noe jeg egentlig har med meg overalt, uansett om det er på skolen, fest eller i treningsbaggen. Hater når håret ikke er nygredd, og tangle teezeren er lett å ta med seg og er skånsom mot håret! Du finner den her ♥

Det er ingen hemmelighet at å ha håret i hestehale kan slite på håret, derfor er det viktig å bruke så skånsomme strikker som mulig! Den siste tiden har jeg gått helt over til strikkene fra Blax, som sklir rett ut av håret uten å rive med seg et eneste hårstrå. Disse brukes både til vanlig og naturligvis på trening! Du finner de her ♥

Av en eller annen grunn liker jeg ikke å dusje håret på treningssenteret etter trening. Mest fordi jeg trenger litt tid på føning osv at jeg foretrekker å gjøre det hjemme. En god tørrshampo er altså helt nødvendig for meg om jeg for eksempel skal rett på skolen etter trening. Batiste sine tørrshampoer har jeg skrevet om flere ganger tidligere og brukt i flere år, de i reisestørrelse er geniale i treningsbaggen! Tropical har en frisk og digg duft, som fjerner fett og fresher opp håret. Du finner den her ♥

IMG_0073 kopi-2IMG_0062 kopi-2

-15% avslag på ALLE kroppspleieprodukter og hårprodukter hos coverbrands.no med koden “JULIA2”! Hele sortimentet til hudpleie finner du her, og hårpleie her!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg