I MORGEN STARTER EVENTYRET

I morgen reiser jeg til Barcelona sammen med EF Språkkurs og jeg gleder meg utrolig mye! I Barcelona så kommer jeg til å bo på studenthjemmet til skolen som ligger super sentralt og rett ved skolen. Jeg kommer til å ha fire timer med skole hver dag og da starter jeg også i klasse med andre som er på samme spansknivå som meg, dette er da allmennkurs, men man kan også ta både sommerkurs og intensivkurs hvor man har både mindre og flere timer. EF sine undervisninger går mye på det muntlige som også kombineres med skriftlige oppgaver både i bøker som vi får utdelt og på iPader som man får bruke på skolen. Med tanke på at vi har spanske lærere som selvfølgelig snakker språket flytende og som kan mye om den spanske kulturen så er det ingen tvil om at dette kommer til å bli veldig lærerikt og jeg gleder meg.

IMG_5163-3 

Som nevnt tidligere så kan du reise i alt fra 2 til 20 uker med EF Språkkurs, i tillegg til at de har oppstart hver mandag, noe som gjør det hele veldig fleksibelt for deg. Dette er jo perfekt for deg som ønsker å reise samtidig som du lærer deg språk etter videregående, eller hvis du bare vil ta deg noen uker fri i sommer eller når det måtte passe deg. I tillegg kan man faktisk få støtte fra Lånekassen om man reiser i 12 uker eller mer, så dette er jo perfekt for deg som virkelig ønsker å få mest mulig ut av din reise og språkkurs. Men ikke glem at søknadsfristen for å melde seg på er 15. april, så her gjelder det å gripe sjansen mens du fortsatt har mulighet. De har også laget en helt egen rabatt til leserene mine hvor du kan få opptil 10.000 kr i rabatt! Bruk koden «EFJulia» for å få med rabatten din reise!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg