i min bergans

Noen bloggere har daffekvelder oppdollet med perfekte cupcakes og bølger i håret. Den gruppe bloggere inngår jeg ikke i. Jeg sitter her i min alt for store fleece fra Bergans, og kunne virkelig ikke hatt det bedre. Faktoren på glamorøsitet er egentlig meget lav når jeg først slenger meg ned i sofaen, og det er bare tilfeldigheter at håret mitt faktisk ikke er i en hårdott atm. Eller, at ikke hele håret mitt er i en hårdott. Klarer virkelig ikke å ha hår i trynet, det er det verste jeg vet.. Nå ligger jeg hos Torild, og vi koser oss veldig. Ligger i hver vår sofa og holder kjeft med andre ord. Neida. Hun viser meg hvordan hun trener bein og rumpe, noe som passer meg midt i blinken siden jeg ikke har aning selv. 

Straks skal vi legge oss for å se på litt Criminal Minds. Jeg elsker virkelig den serien! Legger ut bilder av håret mitt senere forresten, nå er jeg helt i ørska og klar for senga. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg