i love print!

Hei dere! Jeg har blitt så utrolig hekta på printet shirts den siste tiden. Syns det er så utrolig kult, og det passer både til hverdags og til fest. Gleder meg til varmere tider da jeg kan bruke disse overdelene til en Levis-shorts. Under har jeg lagt ut mine favoritter! Resten av utvalget av print finner dere på Nelly HER. De har forresten en kampanje gående nå på overdeler med print så jeg! Vil bare understreke at dette ikke er et innlegg sponset av nelly.com 🙂 Dette er mine favoritter som jeg ønsker å dele med dere. 
HER og HER
HER og HER


HER og HER


HER og HER


HER og HER


HER og HER


 HER og HER Fant dere noe fint? Jeg har nettopp klikket hjem en pakke! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg