I-LANDSPROBLEM

God morgen! Dårlig oppdateringer her i går, grunnen til det er fordi jeg lå langflat med dyna på sofaen hele dagen, dessverre med feber. Jeg har sikkert sovet 16 timer det siste døgnet, noe jeg aldri hadde fått til om jeg ikke hadde vært syk. Heldigvis kom Ingvild en tur på besøk i går kveld med sushi, noe som passet meg perfekt siden jeg ikke hadde spist noe særlig. Hater å være syk! Man tror liksom det er en gyllen mulighet til å droppe alle plikter for å se på tv hele dagen, men når man faktsik er syk så er det ikke så digg å ha seriemaraton likevel. Heldigvis er jeg litt bedre i dag, så satser på at jeg er 100% igjen til i morgen 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hadde på alarm klokken ni i dag for at jeg skulle få med meg dagens episode av Dr.Phil, haha elsker det programmet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASe lille Zara som er så flink å passe på mammaen sin <3 Kunne ikke bedd om bedre sykeselskap!

Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal dra meg på butikken en tur eller ikke. Har en pakke jeg må hente som jeg gleder meg ihjel til å få, men jeg er ikke helt i form så er usikker på om jeg skal trosse vind og vær (storm i Bergen som vanlig!!) for å hente den. Hmmm, luksusproblem altså.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg