I FERIEKOFFERTEN MIN

Jeg skal ikke til utlandet før minst et par uker, men som den kontrollfreaken jeg er liker jeg å ha ting i orden så tidlig som mulig. Under finner dere noen musthaves i reisekofferten min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASmile Lab sine strips liker jeg kjempegodt, har testet både de orginale og “flash”. Denne gangen testet jeg S+, som er en litt sterkere bleking som virkelig får bort det gule smilet. Du kan lese mer og eventuelt kjøpe den her!

UV Wristband fra Smartsun er en helt sykt kul greie jeg nettopp ble introdusert for. Det er armbånd du skal ha på deg mens du er i solen, så skifter den farge når du burde smøre deg med mer solkrem, og sier også ifra når du virkelig burde gå ut av solen. Helt genialt! Jeg møtte en på kontoret til Coverbrands mens jeg var der som hadde brukt disse da han var på ferie. Han hadde en nydelig brunfarge, og hadde ikke blitt solbrent under hele turen fordi han brukte disse båndene. HELT fantastisk! Man merker jo som regel ikke at man er brent før etter man har kommet på hotellet igjen, men med disse trenger man altså ikke gå på en smell! Det ble veldig mye tekst her, som dere kanskje skjønner er jeg veldig begeistret for disse.. Haha! Du finner produktet her.

Flip flops er jo et must på ferie? Det er jo mange som har Hawaiianas, inkludert meg selv. Derfor er jeg veldig fornøyd med disse, endelig noe annerledes med skikkelig kvalitet! Det er selveste stjernen fra Victorias Secret, nemlig Gisele Bunchen som har designet disse. Love them 😀 Du finner de her til bare 199kr!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Hudpleie er like så viktig, om ikke enda viktigere på ferie –

Solkrem til ansiktet med faktor 30! Jeg har egentlig alltid brukt samme solkrem overalt, og det med litt for lav faktor kan man si.. Det er først det siste året jeg har fått helt angst for rynkene, for selvom de kanskje ikke florerer nå så er det nå man legger grunnlaget for de senere årene. Bruk høy faktor, unngå å se ut som en rosin senere i livet!! Man blir jo brun selvom faktoren er høyere, og fargen holder mye lengre. Solkremen til ansikt fra Rudolph Sun finner du her.

Piz Buin til kroppen er også et must! Man burde nok bruke en høyere faktor på kroppen og, men jeg er så vågal og går for faktor 15 i sommer. Det er jo stor fremgang fra tidligere da jeg brukte faktor 6, med sololje over. Haha, huff!! Denne gjør også at brunfargen kommer dobbelt så fort uten å gå på kompromiss med beskyttelsen. og det liker iallefall jeg. Du finner solkremen her. 

hiehiee

Det deiligste jeg vet når jeg er i syden er å dusje etter en lang dag på stranden, og smøre meg med aftersun etterpå. Denne fra Le Tan er full i aloe vera og hjelper deg slik at du ikke flasser om du skal være uheldig å bli brent. Me like! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sist, men absolutt ikke minst.. Hudpleien! Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men min toalettveske veide 7 (SYV!!!) kilo da jeg reiste til Oslo. Når jeg kun har kremene og hårproduktene mine i store flasker blir det fort slik. Derfor er det veldig greit med et reisesett slik at du heller kan pakke med deg mer klær! Dette reisesettet fra REN har alt du trenger. Både dagkrem, rens og nattkrem. Den passer for alle hudtyper og er ikke fetende, noe som er viktig for meg som kan slite med blank hud, spesielt etter en dag på stranden. Du finner reisesettet her!

P6300062

PSSST! Du får -20% rabatt på alt nevnt i bildet over ved bruk av koden JN30 😀

6 kommentarer
    1. Det er ikke såå mange dager siden du skrev dette innlegget, men rebattkoden fynker ikke lenger! 🙁 veldig trist! hadde tenkt å bestille en del! kan du få en som varer liiiitt lenger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg