I DET ØKONOMISKE HJØRNET

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGod morgen! Å våkne en søndag uten skallebank og fyllenerver er ikke alltid en selvfølge her i hus, men i dag kan jeg skryte på meg en nydelig form – og for en gangs skyld er jeg klar for en ny dag! I dag har vi oppsummering i faget Metode fra 12-16, noe som egentlig er superdigg nå før eksamen. Jeg skal hamstre inn redbull å sitte der som et lys mens jeg noterer fortere enn lynet. Sånn helt seriøst. Nærbutikken som ligger rett ved skolen selger redbull til bare 15kr, det er jo superbillig! Det som er sykt å tenke på er jo at kantinen som faktisk ligger på skolen selger samme til 36kr.. Lurer på om noen gidder å kjøpe der? Haha!

(Min behandling er sponset)

MEN, nok prat om redbullpriser. På onsdag var jeg å freshet meg opp litt på TL Salongene Laguneparken. Verdens flinkeste Jeanette Helen (som kom på 3.plass i negle-OL!!) fikset vippene og neglene mine. TL Salongene er en kvalitetsalong, og det koster kanskje bittelitt mer der enn andre steder, men til gjengjeld holder neglene i flere måneder i stedet for å falle av etter et par uken.. Så, i det lange løp sparer du egentlig penger siden du slipper å gå dit like ofte som billigere salonger 🙂 Som dere merker er jeg i det økonomiske hjørnet i dag, og grunnen til det er fordi jeg prøver å sette opp en smart spareplan for meg og min økonomi. Spennende!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For timebestilling kan du ringe 55010194 ♥
3 kommentarer
    1. Ikke frekt ment, men bare en bemerkelse. Neste gang du skal redigere øynene dine blåere burde du kanskje vurdere å dekke hele, og ikke farge øyevippene blå i samme slengen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg