I DENNE GATEN KAN DET SKJE..

Image and video hosting by TinyPic

Utenfor lokalet det kan skje mye kult i. Det er ikke lenge igjen til jeg muligens kan røpe de store planene jeg har for fremtiden, men enn så lenge får jeg være en jævlig irriterende blogger som bare snakker i koder. Jeg hater det.

Image and video hosting by TinyPic

Jakke – Mango / Skjorte – Another Kind of Denim / Bukse – Zara / Sko – Acne / Veske – Leo Wulff
Image and video hosting by TinyPic

Dette er gaten lokalet ligger i. En av Bergens aller fineste gater etter min mening, den fører også til et av Bergens vakreste områder  – nemlig Nordnes. Jeg snakker såklart om gågaten i Bergen. Dessverre er det ikke så mange butikker igjen, men jeg har et lite håp om at noe år er dette den kuleste gaten i Bergen igjen. Du har jo bl.annet Regn som ligger der, og det er absolutt et steg i riktig retning. Forhåpentligvis kan vi være med å bidra, om prosjektet vårt går som planlagt. Sommerfugler i magen til tusen!

9 kommentarer
      1. Men likevel hva? 🙂 Det er jo en stor del av livet mitt om dagen så det hadde vært rart å ikke sagt noen ting mener jeg, hehe.

    1. Bor i Bergen selv og har gått forbi lokalet der flere ganger og lurt på hva som skal åpnes! Gleder meg til å følge med videre 😀

    2. Så bra! Bergen trenger noe nytt, altså nye butikker i nye gater, i andre deler av byen 🙂 bra med friske pust som starter noe der en ikke tror det skal gå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg