I DAG SKAL JEG NOE SKUMMELT..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Okei, hva har jeg sagt ja til nå? Min kjære venninne Jeanette Helen eier og driver TL Salongene ved Laguneparken der jeg går fast for vipper og negler – men det vet dere allerede. Nå har hun fått en ny maskin i salongen, og i dag skal hun ha opplæring på den. Jeg takket ja til å være modell, og det er først nå jeg begynner å skjønne hva jeg straks skal gjøre. Nøyaktig hvordan dette skal foregå er jeg usikker på, men det er en form for kjemisk peeling og det skal visst gjøre vondt. I gjengjeld fjerner jeg hele overhuden min i ansiktet, og sitter igjen med babymyk hud fri for fine linjer, pigmentflekker og porer. Hmm. Dette kan bli spennende. Lurer på om jeg kommer til å se ut som en kjøttkake resten av uken. Hva gjør man vel ikke for skjønnheten? Resultatet skal jeg få prøvd å vist senere, jeg er iallfall veldig spent. Mer info kommer også, som sagt er jeg veldig usikker på hva jeg har takket ja til nå. Haha!

Ønsk meg lykke til!
2 kommentarer
    1. Hahahha dette høres spennendes ut! Er jo akkurat samme som samantha gjorde i sex and the city! Hun fikk jo ikke babymyk hud haha! Masse lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg