I dag har jeg pyntet på utseendet

Hei og hopp! Da var jeg hjemme igjen etter å ha vært på Colusseumsklinikken for restylane i leppene, og Azzalure i pannen. Som sagt var jeg ikke ute etter å få et skikkelig duckface, så vi fyllte bare en halv milligram i leppene i dag, så skal vi fylle et halvt milligram til om to uker. Det som er så utrolig bra med Erle er at hun er veldig opptatt av at det skal se naturlig ut, noe det absolutt ble! Resultatet er ikke 100% ferdig enda, derfor kommer jeg til å legge ut ordentlige før og etter bilder først om noen dager. Azzalure er kanskje et nytt ord for dere? Det har de samme virkemidlene som Botox, men er litt bedre. Jeg har en sinnarynke mellom øynene mine som har plagt meg i lang tid nå, derfor bestemte jeg meg for å fjerne den. Man ser ikke resultatet av Azzaluren før om fem dager, så da kommer også før/etter bilde på det. Jeg er så utrolig fornøyd så langt, og gleeder meg til det endelige resultatet tar form i ansiktet mitt! Her er noen bilder, steg for steg:
1. Først vasket Erle leppene og pannen min, der hun skulle stikke sprøytene.
2. Bedøvelseskrem på leppene for at det ikke skulle gjøre vondt. Trengte ingenting i pannen, for der er nålene så tynne. Jeg kjente seriøst ingenting! Utrolig deilig.      

Resultatet er som sagt ikke helt ferdig enda, så før og etterbildene kommer om et par dager. Så langt er jeg iallefall utrolig fornøyd både med servicen og måten jeg ble forklart inngrepet på i forkant. Skal dit igjen om to uker for kontroll og påfyll av mer. Tok ikke i alt sammen på en gang, for det blir best om det blir gjort gradvis. Erle er utrolig flink, og man ser at hun virkelig brenner for faget.

Så. Om noen ønsker å ta restylane eller azzalure så anbefaler jeg å dra til ErleColusseumsklinikken på det sterkeste! Sjekk ut bloggen til Erle HER, så kan dere lese mer om både Azzalure og restylane!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg