I DAG FØLER JEG MEG FIN

Rise and shine, all you pretty ladies! Jeg har en så sykt bra dag i dag. Gladlaks herfra til måneden! Kanskje fordi det er fredag, kanskje fordi det er sol i Bergen eller kanskje fordi jeg har en helt fantastisk dag i vente? Eller en kombo av alle! Haha, det er så sykt irriterende med sånne glad-bloggere som digger livet. Så skjønner godt om dere vil hoppe over bloggen min i dag, og fortsette ferden ut på det store internett.

Enda en grunn til at livet smiler, er fordi jeg føler meg skikkelig fin i dag. De siste ukene har jeg følt meg litt sånn kjip i trynet. Jeg har ikke hatt vippeextensions, og brynene var helt solbleket etter en lang sommer. Så, i går hadde jeg en skikkelig pampering day hos Beauty London og Brow Rehab! De er de beste i Bergen, uten tvil ♥ Først la jeg helt nytt sett med vippeextensions, før jeg fikset brynene. På disse bildene har jeg faktisk ikke tegnet på noe som helst, de bare er så markerte og mørke. Hurra!

En ting jeg vil tipse dere om, er at Beauty London har fått en egen app! Der kan du både bestille time, se kampanjer, lese mer om salongen eller sjekke ut omtalene deres. Alt på ett sted, med andre ord ♥ Du finner appen enkelt og greit ved å søke opp “Beauty London” på app store. Jeg har gått dit i over ett år nå, og jeg kommer aldri til å bytte salong så lenge jeg bor i Bergen. Håper de utvider til Oslo innen jeg flytter dit! 😀

Om du ikke har appen (selvom jeg anbefaler deg å laste den ned) kan du booke time på telefon 454 14 016 eller på hjemmesiden deres HER ♥

4 kommentarer
    1. Du ser like flott ut som alltid☺️
      Lurte bare på hvor smykket ditt er fra? Syntes det var så fint

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg