I DAG ER JEG CRAZY

(sponset opphold)

Ah, følelsen av å våkne opp i en hotellseng er det lite som slår ♥ Følelsen av å våkne opp i en hotellseng i syden er nok enda bedre, men dit skal jeg i januar så det er ikke så lenge igjen! Jeg har kanskje glemt å si det, men i januar skal jeg to turer til Spania og én til Marokko. Siden jeg ikke har vært i utlandet på et år (!!!) fant jeg ut at jeg like så greit kunne ta igjen litt tapt reisetid i januar. Haha!

I dag venter en veldig gøy dag. Etter hotellfrokosten er inntatt og det er tid for utsjekk skal vi avgårde for å spille shuffleboard å drikke øl. Midt på dagen. Crazy!! Senere blir det middag ute og fest i kveld. Midt i eksamensperioden. Enda mer crazy!!

IMG_9119 kopi-2IMG_9166-2IMG_9183-2Forresten! På onsdag var jeg på TL Salongene Laguneparken å fikset på neglene mine, ble de ikke superfine? Både fargen og fasongen er så meg, spesielt nå i førjulstiden. For timebestilling kan du ringe 55010194! 

Ellers vil jeg takke de på Scandic Byparken for et supert opphold, har kost meg ihjel det siste døgnet! Viktig å ta vare på seg selv og unne seg litt gleder i ny og ne, spesielt i disse tider der stresset til eksamen og jul surrer i hodet 🙂

1 kommentar
    1. Hvem er det på snapstoryen din??? Har du fått kjæreste? Håper du kan skrive om han på bloggen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg