“I am the other blogger from Norway”

Reise i samarbeid med EF

Rise and shine party people! Det er mer enn hva jeg kan kalle meg selv, for i går gikk nemlig bestemor hjem og rett i seng etter velkomstdrinken. Jeg hadde seriøst så bismak da jeg sa at jeg måtte dra i går, og følte alle så på meg som verdens kjedeligste menneske. Haha, de skulle bare visst! Neida. Eller jo, jeg tror jeg kan være gøy å feste med.. Ingen fikk en smakebit av party Julia i går, men jeg sparer kruttet til senere i uken. Jeg nekter å gå en hel dag hangover allerede nå, jeg har enda så mye av Barcelona jeg vil se!

Image and video hosting by TinyPic

I går tok social hosten til EF de nye studentene med på en city tour. Ah, jeg er så glad jeg ble med! Han viste oss de typiske turiststedene i byen, et superfint marked og lærte oss å benytte metroen. Sistnevnte er jeg utrolig glad jeg erfarte, for selv om undergrunssystemet kan virke avansert her så er det faktisk ikke det. I går tok jeg metroen heeelt alene hjem fra Las Ramblas (som egentlig bare er ett stopp, haha), og det gikk hur fint som helst! Jeg må bare si det igjen – jeg elsker tilværelsen her nede. Det virker som om studentene her har det helt fantastisk også, de er litt av en god gjeng. Får håpe jeg blir enda bedre kjent med resten av studentene på skolen denne uken, noe jeg helt sikkert blir om jeg legger fra meg kamera litt 😉

Image and video hosting by TinyPic

Her har du mitt EF ID-kort! Bilder som dette har aldri vært min sterke side, og det skulle tydeligvis ikke bli et godt utfall denne gangen heller. Jeg ser jo superfyllesyk ut, selv om jeg virkelig ikke var det.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Her er alle nye studentene, som starter på skolen i går! 😀 Noen skal være her i to uker, mens andre opp til flere måneder. I wish I was one of them.. Vil ikke dra hjem på tirsdag..

Image and video hosting by TinyPic

Meg, og min nye, gode venninne fra Sveits ♥ Minea er den andre bloggeren som er her nede samtidig som meg. I går sprang jeg rett bort til henne da vi møttes på skolen og bare “hello, I am the other blogger from Norway”. Nervøs-for-å-ikke-ha-noen-venner-på-første-skoledag much? Haha! Heldigvis er hun en utrolig utadvendt og sprudlende jente, og vi klikket med en gang. I dag har vi planer om å dra på stranden etter skolen om været blir så bra som antatt, og jeg gleder meg til enda en ny dag her i Barcelona.

2 kommentarer
    1. Ser ut som du har det veldig fint! Kos deg mye
      Hvor er antrekket ditt forresten? klassisk og stilrent, som alltid <3

      1. Ja koser meg masse! <3 Jakken er fra mango, genseren fra Zara, buksen fra cheap monday og vesken fra balenciaga 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg