HVORFOR SE MØRKT PÅ TING?

God morgen! Èn ting jeg har tenkt mye på i det siste, er hvor forbanna mye makt dine egne tanker har. Hvor lett det faktisk er å ha en fin dag. Som jeg skrev for et par uker siden så er vi mennesker født negative, og herregud så mange negative mennesker det er der ute.

Hverdagen er ikke alltid en dans på roser. Kanskje man er drittlei studiet sitt, jobben suger eller livet er generelt kjedelig. Ofte må man også gjøre ting man egentlig ikke er så keen på, bare fordi man må. Må lese til eksamen. Må starte på jobb klokken åtte. Må gjøre kjedelige ærender. Senest på tirsdag hadde jeg en liten knekk, for da var det mange ting jeg måtte gjøre, og i mine øyne hadde jeg en lang, helvetesdag foran meg. Men, så tenkte jeg som så.. Siden jeg likevel skal gjøre det, hvorfor ikke prøve å kose seg litt? Det er så lett å se mørkt på ting som ikke er typisk gøy, men dette er hverdagen din folkens – de dagene som tar opp nesten hele livet ditt. I stedet for å hate hvert minutt av ting som ikke er typisk gøy, hvorfor ikke gjøre det beste ut av det? Min tirsdag var lang, men herregud som jeg koste meg mens jeg jobbet nedover to do listen min. Hørte på digg musikk, spiste digg lunsj og tenkte positivt. Det er faktisk ikke så vanskelig, men det har SÅ mye å si på egen livskvalitet! Tenk litt på det.

CHOKER HER / GENSER HER

Over til noe helt annet. Jeg digger denne genseren fra Nelly, og har kjøpt den i alle fargene. Haha! Jeg bruker den også som kjole siden den er såpass lang, og jeg har både S og M i de forskjellige fargene. Begge passer også som kjole 😀 Elsker plagg man kan bruke til mer eller mindre alle anledninger, og som kan styles på mange måter.

Nå skal jeg dra ned til United Influencers å skravle litt med gjengen der, før jeg skal ut å se om jeg finner et nytt antrekk til i kveld. Daniel Wellington åpner butikk i Oslo, og i kveld er det åpningsfest! Dette blir en fin dag for meg, og jeg håper du klarer å lage en fantastisk dag for deg selv også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg