HVORFOR PÅVIRKER DET MEG SÅ MYE?

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke la meg påvirke av det folk skriver. I mitt hode så er de som skriver slemme ting anonymt et taperslag av mennesker som jeg helt ærlig blir litt trist av. Det gjør meg veldig takknemmelig over alt jeg har. Fine venner, en jobb (blogg) jeg trives med og ikke minst et generelt bra liv. For jeg syns synd, og det er synd i de som skriver på jodel. De som føler et behov for å være stygge mot andre for å fremme seg selv. Men samtidig så er det jo anonymt. De fremmer ikke seg selv en gang, de er bare slemme. Jeg vet ikke, det er ikke medlidenhet jeg føler. Men mer sånn…stakkarslig følelse. Synd de har et så tragisk liv. Det er så mange mennesker der ute som kunne ønske de hadde et bedre liv. Men, i stedet for å gjøre noe med det – så sitter de på Jodel eller Kvinneguiden å snakker stygt om andre. Huff. Får vondt i magen. Stakkars mennesker.

Men, noe jeg må innrømme. Selv om det er taperne i samfunnet som skriver stygge ting om meg og mine medbloggere – så har det gått inn på meg. Jeg har faktisk redigert leppene mine og kinnene mine mindre før jeg legger ut bilder. Hvorfor? Jo, fordi de skriver jeg ser ut som en kattedame, eller kattedamen selv. Noe som er utrolig slemt, for å være helt ærlig. Jeg har aldri fylt noe i kinnene mine, og at jeg må redigere de mindre for at jeg ikke skal få hat er så utrolig feil. Jeg er født sånn. Ikke hat meg for mine såkalte “operasjoner”, for det er faktisk bare sånn jeg ser ut. Om du først skal hate, så kan du si at mitt biologiske utseendet er stygt.

4 kommentarer
    1. Har sett de tingene folk skriver om deg og får faktisk vondt inni meg. Det er ikke sånn folk skal oppføre seg.. Er riktignok enig i at leppene dine er blitt litt vel store, for jeg syns du er skikkelig pen naturlig, MEN du er fortsatt flott. Og så lenge du trives med deg selv så er det det viktigste. Drit i alle idiotene der ute, og stå på videre 🙂

    2. Hei Julia! Jeg har vært fast leser av bloggen din i flere år, og har ikke vært flink til å kommentere, men har lyst å ligge igjen en kommentar og si at du er nydelig! En av de mest ekte og jordnære bloggerne jeg vet om! Håper du får en flott dag<3

      1. Åh, tusen takk for superfine og motiverende ord Therese. Det setter jeg veldig pris på <3 Stor klem, og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg