HVORFOR JEG SMILER MER?

 Noen av dere har påpekt at jeg smiler mye med tennene for tiden! Et litt rart kompliment å få kanskje, men jeg syns det er utrolig hyggelig 😀 Til de som er observante merker jo at jeg ikke ofter smiler med tennene. Jeg aner egentlig ikke hvorfor, men jeg har alltid følt meg finere med munnen lukket. Hahaha! Grunnen til at jeg smiler mer nå enn før er kanskje fordi jeg nettopp er ferdig med en runde Dentway sine strips. Det er ikke lenge siden jeg skrev om stripsene Smilelab Flash, og selvom jeg elsker de så syns jeg fargen liksom bare ble hvit i noen dager før den falmer igjen. Slik jeg har forstått det er smilelab flash mer sånn man får hvite tenner med en gang, og ikke er er langvarig bleking. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg syns uansett at Dentway sine holder sinnsykt lenge og derfor gikk jeg tilbake til de 😀

(annonselenker)

P3060827 kopi-3P3080748-2

Dentway har jeg brukt i flere år, dere kan lese gamle innlegg jeg har skrevet om de herher, og her om dere ønsker mer info. Det er jo ingen hokus pokus! Du får en pakke med 14 strips som du enten bruker to ganger daglig i én uke, eller en gang daglig i 14 dager. Man ser godt forskjell etter første gang, og ofte bruker jeg å gi meg etter å ha brukt 7 strips og sparer de resterende til en annen gang 🙂 Syns liksom de er mer enn hvite nok da!

1690860-10-1400139818218 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stripsene finner du her! Du kan også besøke hjemmesiden deres for flere produkter og info 🙂

3 kommentarer
    1. Hei Julia. Jeg kjøpte disse stripsene i fjor, men ble ikke fornøyd med resultatet. Pga deres “fornøyd-kundegaranti”, sendte jeg mail til dem. Fikk aldri noe svar, og har etter dette kontaktet dem 2 ganger til, uten respons. Så jeg tenkte å spørre deg, da du har reklamert for disse flere ganger tidligere, er dette en seriøst bedrift?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg