HVORFOR JEG IKKE DRAR TIL MOLDE I PÅSKEN

Det er en stykk trøtt Julia som skriver til dere nå. Alarmen brakte løs allerede klokken 04.30, fordi jeg måtte ta første fly til Bergen i dag. Litt irriterende siden jeg skal tilbake til Oslo på onsdag, men å kombinere karriere som blogger og butikkmedeier er en drømmejobb så jeg kan ikke klage ♥ Har litt å fikse ift REGN før jeg tar påskeferie på onsdag nemlig. SÅ blir det 10 dager i hovedstaden på meg. Fikk fikset med hotell til helgen, og jeg tenker faktisk å ha en rolig helg for meg selv i hotellsengen. Hahahahaaaa who am I kidding. Kommer garantert til å dra ut, eller iallfall være sosial. Tanken på en rolig alenehelg frister nok bare siden jeg er trøtt og det er mandag. Når helgen kommer snikende synger vel pipa en annen tone 😉

Grunnen til at jeg ikke drar til Molde i påsken er fordi det ikke går noen fly tilbake til Bergen i starten av april. Eller, de flyene som går koster minst 3000kr én vei, pluss at jeg må betale i underkant av 500kr for å ta med Zara. New York billettene mine kostet mindre liksom (har jeg sagt jeg skal til New York om under en måned?!). Så, jeg syns faktisk ikke det var verdt å dra hjem. Familien ser jeg til sommeren uansett ♥ Planen var jo egentlig å dra til Dubai i påsken, men siden vi ikke fikk ut fingeren å booket fly ble det ingenting av. Men men, heldigvis er mange av vennene mine i Oslo i ukene som kommer, så det blir nok en fantastisk bypåske uansett 😀

2 kommentarer
      1. ÅÅÅ GIVE IT TO ME!! 😀 Er første gang jeg reiser til New York, så tips settes stor pris på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg