HVORDAN KOMME TILBAKE TIL NORMALEN?

Første morgen i leiligheten etter ferien. Stuen er nyvasket og ser fantastisk ut, helt til man åpner døren til gangen som er helt bomba av kofferter, støv og klær overalt. Heldigvis kan man lukke døra for driten, iallefall enn så lenge. Kristoffer springer rundt med støvsugeren mens jeg later som om jeg har en viktig bloggmail å svare på. Ting virker iallefall normalt, samtidig som alt er veldig annerledes. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, eller hva jeg burde gjøre. Det virker litt feil å dra ut å kose seg når man akkurat nesten har mistet det kjæreste man eier. Samtidig så er jo alt bra, og for alt Zara vet så har ingenting skjedd i det hele tatt, og hun har bare vært på overnattingsbesøk hos en polsk familie som ga hun litt for mye menneskemat. Det verste var jo det mannen i familien sa da vi hentet henne: ” I tried to give her chocolate, but she would not have any”. Jeg bare “Hehe no she does not like that!”. Orket liksom ikke gi han den moralprekenen om at sjokoladen kunne drepe henne, dessuten var jeg alt for glad for at hun var i god behold – og at hun ikke spiste sjokoladen. Det hadde jo vært litt tragisk om hun hadde blitt funnet og var i god behold, men ble drept fordi de matet henne sjokolade liksom. Nei huff…

Dette innlegget merket jeg ble en rar gryte av mye forskjellig. Det er siste dag i ferien og den må vi prøve å nyte uten dårlig samvittighet. Tenkte kanskje å dra på kino snart, elsker at det går filmer midt på dagen i Bergen! Egentlig har jeg mest lyst til å ligge å klemme på Zara hele dagen, men jeg tror helt ærlig det bare blir godt for meg å få lufte hodet litt. I morgen starter jo uheldigvis skolen på igjen, føler ferien har gått alt for fort og jeg kunne gjerne hatt ferie helt til helgen igjen. Nå er det bare å sette inn støtet for snart er det eksamen også. WÆÆ!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. fins de solbrillene i ulike størrelser? syns de ser så små ut, men på deg ser de så store og fine ut! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg