HVORDAN JEG SKAL NÅ MINE MÅL

REKLAME – Affiliatelinker nelly og nakd

JAKKE – by Malene Birger / GENSER – NAKD HER / BUKSE – NELLY HER

Da har inntrykkene fra helgen roet seg litt, og hodet mitt føler seg litt mer “tilbake til hverdagen”. Det er helt sjukt hvor effektive slike samlinger som kick off kan være. Når hverdagen går sin gang kan iallfall jeg glemme litt av hva jeg jobber for, og ikke minst hvorfor. At man omtrent går på autopilot, og gjør tingene i livet fordi det bare er sånn. Denne tirsdagen er jeg ekstremt bevisst rundt hva jeg faktisk driver med, og hvordan jeg skal nå mine mål fremover. Spesielt hva jeg må kutte ut fra hverdagen for å få den til å gå rundt på den måten jeg ønsker. Mer av trening, prioritere søvn, stå opp tidligere og jobbe hardere. Mindre av alkohol, sene kvelder, unnskyldninger og latskap.

Noen bilder fra en veldig koselig lunsj på Christiania forrige uke! Jeg skulle egentlig publisere dette innlegget på lørdag, men da var jeg i afterski-rus og klarte ikke skrive noe fornuftig. Hahah!

  

Beste Andrea ♥ Noe av det jeg liker aller best med jobben min er at jeg har mulighet til å tilbringe så mye tid med mine beste venner i samme bransje. Det virker ikke som jobb engang, fordi man rett og slett koser seg sånn. Likevel så er det en knalltøff bransje med mye konkurranse, og de som tror det bare er å poste et kjapt bilde på insta hver dag tar så grundig feil. Det er SÅ viktig å omgås med mennesker som løfter deg opp, uansett om det gjelder jobb, vennskap eller kjæresteforhold. Der er jeg ekstremt heldig med min omgangskrets.

JAKKE – by Malene Birger / GENSER – NAKD HER / BUKSE – NELLY HER

Nå skal jeg faktisk legge meg! Men først litt real housewives på sengen. Hekta på dumskap ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg