HVORDAN JEG MØTTE KJÆRESTEN MIN

God morgen, god fredag og god helg! ♥

Jeg er på vei til Sverige sammen med kjæresten min, og for første gang skal jeg møte hans foreldre. Wææ, det kommer til å bli spennende! Vi skal være der i nesten en uke, og jeg gleder meg veldig mye. Mange lurer på hvordan jeg og Christoffer møttes, og jeg kan absolutt fortelle om det – selv om det ikke er verdens mest romantiske historie.. Haha!

I august var jeg fadder på BI´s fadderuke. Jeg var nok ikke den beste fadderen, for torsdagen i fadderuken var jeg så drit lei av å være på disse skolefestene. Jeg bestemte meg derfor for å dra videre på byen. Egentlig fikk ingen med fadderukeklær på seg komme inn på andre utesteder i Bergen enn de som var planlagt i fadderuken. Jeg gikk jo med en stor fadder-hettegenser så hadde egentlig ikke troen på å komme inn noen steder. Heldigvis har jeg en kompis som jobber på Calibar i Bergen, så jeg ringte han for å spørre om jeg fikk komme inn selvom jeg hadde på meg det grusomme antrekket. Det gikk fint. Jeg tok med meg en av fadderbarna mine, og sammen dro vi mot Calibar.

Image and video hosting by TinyPic

Inne på utestedet møtte jeg noen andre kompiser som også var ute, men ikke en del av fadderuken. Vi slo oss ned med de, og hilste på to andre av deres kompiser igjen som jeg ikke hadde hilst på før. En av de var Christoffer. Vi shottet, drakk drinker og hadde egentlig en supergøy kveld. Vi dro videre på et annet utested igjen, der det ble enda mer shotting og dansing. En veldig gøy og blurry kveld. Når byen stengte gikk vi i full marsj mot Burger King for å spise nattmat. Jeg og Christoffer gikk litt bak de andre og pratet. Jeg husker ikke hva vi pratet om, men vi lo veldig mye. Vi byttelånte jakker også. Jeg fikk hans skinnjakke, og han min faddergenser. Våre veier skiltes på Burger King, og jeg dro hjem for å legge meg.

Èn uke senere møttes vi igjen. Denne gangen på åpningsfesten til Regn som var på Lille Ole Bull i Bergen. Den kvelden danset vi mye, og hadde det minst like gøy som første gang vi møttes. Jeg husker vi hadde samlet en hel gjeng og hadde dance battle. Personlig var jeg bare tilskuer mens de andre køddet rundt, og jeg husker jeg lo så mye at jeg fikk vondt i magen. Når festen var ferdig dro nok en gang en stor gjeng for å spise nattmat, denne gangen på McDonalds. Det var jo sommer og veldig varmt ute, så vi satt ute på torgallmenningen og spiste til klokken var over fem. Jeg husker jeg mobbet han fordi han dyppet nuggetsene sine i curry dip, noe jeg syns er helt sykt å bestille på McDonalds. Men men.

Etter de to kveldene møttes vi egentlig mest ute på byen av tilfeldigheter de neste ukene. Jeg har jo egentlig aldri datet særlig mye, så jeg syns det var superskummelt om han spurte om vi skulle finne på noe edru. Som oftest var jeg “opptatt” eller skulle noe annet. Haha! Til slutt tok jeg til motet og takket ja til å møtes. Han kom hjem til leiligheten min, og vi lagde mat sammen en lørdagskveld. Til min store overraskelse var han like glad i å lage mat som meg, og faktisk latterlig flink. Match! Etter det møttes vi egentlig ganske ofte, gjorde mye gøy sammen før vi til slutt ble kjærester. Veldig koselig ♥

9 kommentarer

Siste innlegg