HVORDAN JEG FÅR GLØDENDE HUD

REKLAME – I samarbeid med BodyBoom

Hello ladies! ♥ Ah, jeg blir seriøst litt smådeprimert her jeg sitter å ser igjennom bildene fra Dubai. På terrassen min ligger det nysnø fra natten, og det føles mer som om vi er midt i desember enn i starten av april. Når skal sommeren egentlig komme?! Jeg sitter å drømmer meg bort til brunfargen jeg hadde i Dubai, helt til jeg kommer på at jeg faktisk er ganske tan enda. Haha! Fargen min har faktisk aldri holdt så godt som denne gangen, og det er ikke uten grunn. Heller har den ei vært så dyp.

Jeg trenger kanskje ikke fortelle dere viktigheten av å bruke en god skrubb, både til kropp og ansikt. Det samler seg mye dritt (med mangel på et bedre ord) på overflaten, og det er viktig å få det bort av mange grunner. I fjeset forebygger det for eksempel både urenheter, rynker og gjør at sminken holder bedre. På kroppen for bedre blodsirkulasjon, glød, pluss at den gjør at brunfargen sitter en million ganger bedre. Både om det er av solen eller selvbruning!

Den siste tiden har jeg brukt kaffeskrubben fra BodyBoom. Den er heeelt amazing! Bare se på gløden i huden min fra Dubai, pluss hvor fin både fargen og huden min er nå. På grunn av en spesielt utviklet formula sørger BodyBoom for helt perfekt myk og glatt hud, og skrubber bort alle døde hudceller både fra kropp og fjes. Samt reduserer cellulitter og strekkmerker! Den unike kornstrukturen blandet med Himalayasalt, brunt sukker og sjokolade gjør den mer effektiv enn andre standard skrubber som man ellers finner.

Hvorfor kaffeskrubb fra BodyBoom, og ikke lage den selv? Hjemmelaget skrubb med kaffegrut mister koffeinen, men i BodyBoom er det tilsatt ekstra koffein for økt blodsirkulasjon både til kropp og fjes. I BodyBoom finner du både skrubb, koffein og mykgjørende oljer.

How to? Skyll fjeset, eller hopp i dusjen. Når huden er fuktig er du klar! 1. Ta ut ønsket mengde og begynn å skrubb huden med sirkulerende bevegelser. 2. La de unike ingrediensene jobbe i 2-5 minutter. Kjenner du en tinglende følelse så er dette bra, det betyr at koffeinen jobber for å øke blodsirkulasjonen 😀 Dette er absolutt ikke ubehagelig, men mer at du kjenner huden jobbe. 3. Skyll grundig av.

BodyBoom har flere forskjellige dufter. Alle lukter helt amazing, men mine favoritter er kanskje mango eller coconut. Klarer ikke bestemme meg, hehe!

Du finner facebooksiden deres HER, og instagramen deres HER!

GIVEAWAY!

Hele 10 heldige vinnere får 2 store BodyBoom (200g) + 2 travel packs (30g).

Legg igjen en kommentar for å være med i trekningen! ♥

35 kommentarer

Siste innlegg