HVORDAN GÅR DET I SJAPPA?

Hei, og god morgen ♥ Flere lurer på hva ståa er på Janne & Julia. Til de som ikke har fått det med seg, er Janne & Julia en multibrand-butikk i Bergen sentrum som jeg er medeier i. Vi åpnet i sommer, og mye har skjedd siden den gang. Siden jeg sist skrev et utfyllende innlegg om butikken har det nemlig skjedd en hel del, og vi vokser oss stadig større. Vi har bl.annet fått inn mange flere merker, som Triwa, Puma, Playtype og Dr. Denim, med flere merker rett rundt hjørnet. Sistnevnte merke er jo et klesmerke, og det er vårt aller første! Vi skal hovedsakelig selge det på nettbutikken siden vi ikke har prøverom i butikken enda, men man kan naturligvis kjøpe det fra selve butikken også 😀

GENSER HER · BUKSE HER

Da vi åpnet hadde vi heller ikke så mange varer som vi har nå. Hver eneste uke kommer det nye “drop”, både med nye merker og flere varer. Det er jo svindyrt å kjøpe inn ting, så at vi skal åpne en stappfull butikk med en gang kunne vi bare drømme om. Da var det viktig for meg og motivasjonen min å tenke at vi kom til å bli større etterhvert, om vi gjorde ting på riktig måte.

Jeg jobber nesten hele tiden, enten med bloggen eller med nettbutikken eller andre ting som krever arbeid i butikken. Vi alle jobber omtrent hele tiden. Gründerlivet ass! Men vi klager ikke, og motivasjonen er virkelig på topp om dagen. Tenk så heldige vi er som faktisk kan drive med det vi elsker, og forhåpentligvis vil alt strevet lønne seg i lengden. Akkurat nå bruker vi alt overskuddet i butikken til å reinvestere de i nye merker for eksempel. Det neste målet er å komme seg til Oslo for å åpne butikk der, men da vil man jo helst ha en stor varepakke å tilby. Retailbransjen er virkelig ikke på topp om dagen, og den er nok enda tøffere i Oslo enn i Bergen vil jeg tro.

 

JANNE & JULIA
STRANDGATEN 66
5004, BERGEN

Alle varene du ser på bildet + mye mer finner du på nettbutikken vår her ♥

Jeg vil takke alle dere lesere som har heiet på meg det siste halvåret, og som kommer innom butikken for å hilse. Det betyr så ekstremt mye for meg! Jeg er også utrolig heldig som har et så sykt bra team rundt meg. Min partner Janne, som er en av de smarteste og hardtarbeidende menneskene jeg kjenner. Vår daglige leder Ingeborg, som alltid har alt på stell og som er helt utrolig dyktig. Jeg blir helt imponert over stå-på viljen til begge! Pluss våre andre ansatte og støttespillere. For ett år siden hadde jeg aldri sett for meg at livet mitt kom til å være sånn som det er nå – noe jeg er veldig glad for. Jeg klager mye om at jeg vil flytte til Oslo ASAP, men jeg drar ikke fra Bergen uten butikken på slep 😉

Om du har noen spørsmål er det bare å fyre løs i kommentarfeltet, så svarer jeg der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg