HVORDAN FÅ EN GOD START PÅ DAGEN

I dag sov jeg kjempelenge, spesielt til å være meg. Da jeg våknet var klokken halv tolv, og jeg fikk litt….sjokk? Som selvutnevnt A-menneske som slår øynene opp klokken syv hver morgen, og nå føler jeg at halve dagen har gått allerede. MEN, what ever. Det er søndag så jeg gidder ikke henge med leppa av den grunn. Jeg trengte sikkert søvnen 😉

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg går en lang tur med Zara. Man må utnytte de dagene regnet holder seg unna, og jeg elsker å starte dagen på den måten! For meg har det utrolig mye å si hvordan morgentimene er, og stress på morgenen er det som ødelegger dagen min mest. Mitt beste tips til alle er å prøve å komme seg opp tidligere enn man må, slik at man kan starte i et rolig tempo. Jeg surrer utrolig mye på morgenen, og derfor trenger jeg også ekstra tid. Jeg sminker meg litt, ser litt på tv, finner ut hva jeg skal ha på meg og super energidrikk om hverandre. Ting som egentlig bare tar 20 minutter tar plutselig halvannen time, haha! Men, for meg er det så viktig å bare kunne våkne skikkelig før jeg løper ut døren – og det er den måten jeg gjør det på. Alt er jo vanesak, så om man blir vant med å stå opp kjempetidlig er det bare tungt den første uken før det går av seg selv! Vil jeg tro iallfall, hihi.

 

Håper alle får en fiiiiin søndag ♥

HUSK AT DU FÅR TILGANG TIL NELLYSALGET ALLEREDE I DAG, VIA DENNE LINKEN OG KODEN “ACCESS” ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg