HVORDAN BLI MER MINDFULL?

ANNONSE –  Affiliatelinker nelly

GENSERHER / BUKSEHER / TØFLERHER

-40% på ALLE sko hos Nelly HER!

Hello ladies! Hvordan går lørdagen din? Jeg syns det er så ufattelig rart at det er påskeferie allerede. Generelt syns jeg livet er ganske rart nå. Man lever på en måte i en limbo, der man bare må ta dag for dag. Umulig å planlegge hva som skjer i livet fremover. Kanskje det er sunt? I stedet for å stresse over at man ikke kan ta neste steg før det første skrittet allerede er tatt. Det tvinger oss til å være mer mindfull, leve i øyeblikket og se på situasjonen her og nå. Ikke en måned, et år eller tiår frem i tid. Jeg vet det kan være vanskelig, og jeg sliter mye med det selv. All uvissheten. Jeg har alltid drømt om å bli mindfull, og nå er det vel den perfekte anledning til å øve på akkurat det. Noen som har tips? Hilsen ei som alltid ser for seg dagen i morgen.

 

Det er nesten litt idiotisk at jeg blir like sjokkert over det samme hvert år, for det skjer jo faktisk hvert år. SNØ i april. Jeg blir like sprø i år som jeg ble i fjor, og året før der igjen. Skal ikke april være litt…varmt og godt? Kanskje til neste år.

Nå skal jeg planlegge kveldens middag, handle og slappe av litt etter det. Jeg håper virkelig alle sammen har det fint, og tusen takk for at akkurat du leser bloggen min ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg