HVOR SKAL MAN STARTE?

Jeg sliter alltid hva jeg skal starte innlegget med.. Den første setningen er viktigst, for når den er skrevet går liksom resten av blogginnlegget i superfart. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra min første PT-time, har tatt litt bilder av forskjellige øvelser så viser dere senere 🙂 Jeg er forresten så sykt matlei for tiden, så gjett hva det ble til middag? Fiskekaker! Har sikkert ikke spist det siden barneskolen, det er heller ikke noe foreldrene bruker å servere hjemme. Fant ingenting som fristet på butikken, ikke biff engang. Det er jo ganske sykt, da er jeg skikkelig matlei for å si det sånn. Så kom gjerne med din favorittoppskrift på mat! Den kan godt være sunn, men akkurat nå er det ikke noe must 😉 Middag er jo et lite høydepunkt i hverdagen, og jeg lager alltid noe godt. Bare kjedelig når alle de “faste” tingene er litt old news, haha!

Var også på en liten kjøretur med Cathrine i sta, i den nye fine bilen hennes! Stoppet innom bystasjonen der de har fått smoothieXchange. Har hørt så mye bra om de, men ble ikke særlig imponert over smoothien jeg bestilte. Tror den heter Acai coconut crunch eller noe. Får prøve meg på en annen neste gang!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA Genser – Zara / Skjørt (som egentlig er en nydelig maxikjole) her / Skoher / Veske – Michael Kors / Solbriller – Céline (adlinks)

20 kommentarer
    1. Prøv en ABC – den slår IKKE feil 🙂 Acai smoothiene som du bestilte en variant av er i den “spesielle” kategorien for viderekomnde smoothieexchange-drikkere (hehe). Prøv noen fra Energy eller protein menyen. ABC som sagt eller Bislet games er av de mest solgte tror jeg.

    2. Hei kjære Julia!!

      Anbefaler deg å ta en titt på treinesmatblogg.no, der vil du finne masse inspirasjon. Den er flittig i bruk her i huset og der finner du alltid masse spennende og frisende. Annefaler deg virkelig å sjekke ut suppene hennes, de er veldig gode.

      I tillegg vil jeg bare si at jeg liker bloggen din veldig godt og du virker som en kjempe hyggelig jente!! Jeg må også si at stilen din er helt fantstisk:))

    3. Prøv å marinere kjøttet ditt i bananketchup. Vet det høres veldig rart ut, var ganske skeptisk selv, men det er så utrolig godt!! Helt himmelsk. Hvis du vil prøve så får du kjøpt det på asiatiske butikker. 🙂

      https://www.google.no/search?q

    4. Anbefaler deg å prøve kyllingwraps med sursøt saus! mye mulig det er vanlig, men jeg syns det hørtes litt spesielt ut første gang jeg hørte om det! Du bare bruker taco fullkornslefser, steker kylling i små biter og krydrer med for eksempel paprika- og hvitløkspulver, og putter det på lefsa sammen med ønskede grønnsaker, jeg bruker salat, agurk, tomat, paprika, løk og avocado. Så tar du på litt rømme og sursøt saus. Veldig veldig godt!:)

      Jeg er også veldig glad i salat, hvis den lages slik at man faktisk blir mett av det! Min favoritt lages med hjertesalat, ruccola, dulcita-tomater, MASSE avocado, bacon og kylling stekt med paprikakrydder og hvitløkspulver. Bruker en dressing som kjøpes i pose på butikken, fransk dressing, som man bare blander i olje og vann. Denne salaten er FANTASTISK, må prøves!:) alle mine venner som ikke er så veldig glad i salat elsker denne!

    5. Jeg er utrolig glad i potetsuppe, selv om jeg spiser det veldig sjeldent. Det tar virkelig ikke lang tid å lage heller – søk det gjerne opp på nettet. Tilsett grønnsaker som purre, gulrot, løk, blomkål etc, så blir det enda sunnere! Hvis du ikke orker, kan du også bruke potetmos pakning istedet for potetene! Tilslutt må du steke bacon og klippe i småbiter og ha på toppen:) det er så godt altså! Spesielt med litt fløte oppi:)

    6. Kyllingform med mango chutney, kremfløte og sambal oelek krydder er en fantastisk kombinasjon. Kan fint kombineres med ulike former for tilbehør.

    7. Åååh, må dele en suppe som høres kjedelig ut, men smaker HIMMELSK!! Kjøp grønnsakssuppe fra Toro som “base” og kraft. Deretter kutter du opp rødløk, hvitløk, purreløk, ruccola, og spinatblader, og legger det oppi suppa slik at du får skikkelig (!!!) grønnsakssuppe. Om du ønsker, for å få protein, kutter du opp kjøtt i terninger (kylling osv), steker det i pannen og putter kjøttet oppi suppen på slutten av koketiden! Den smaken kan ikke beskrives. Når du har toro grønnsakssuppe som “base” er det bare fantasien som setter grenser med hva du kan bruke oppi:) ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg