HVOR SKAL JEG REISE?

REKLAME – Affiliatelinker

SJALHER / SUNNIESHER / BIKINIOVERDELHER / BIKINIUNDERDELHER

Som det planleggende mennesket jeg er, ikke minst med en konstant uro om å “gro fast” har jeg allerede begynt å planlegge reisene for resten av året. Frem mot sommeren står flytting, New York og den franske rivieraen for tur, før jeg tenker å ha en hel sommer i Norge for første gang på evigheter! Eller, kanskje en til til Marbella for en bursdag. Uansett! Grunnen til det er fordi jeg skal på endel festivaler, pluss at Oslo sommer er HELT magisk 😀 På sommeren er det jo egentlig null poeng å reise vekk, for det er jo på vinteren man trenger det mest? Forstår jo at mange kun har fri på sommeren altså, men for meg er det diggere å “spare” utenlandsturene til senere:-)

Jeg tenker at i slutten av september er en fin tid å starte reise-maratonet på. Men, where to go?! Tenker iallfall en tur til Dubai, men det er garantert sååå mange andre fine destinasjoner jeg ikke har tenkt på engang! Hvor anbefaler du å reise på vinteren? 😀 Desperat etter tips!

4 kommentarer
      1. Har seriøst såååå lyst til Mexico!! Har aldri vært der før, så står definitivt høyt på listen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg