HVOR REISER JEG?

JAKKEHER / TOPPHER / BUKSEHER / BOOTS – TIGER OF SWEDEN

Jeg hadde faktisk ikke sett for å meg å skrive dette før det hadde gått minst ett år. Men, jeg er på vei til Bergen! Ikke for å jobbe med REGN (eller jo, kanskje litt..), men hovedsakelig for å kose meg masse mens jeg venter på å ta over leiligheten i Oslo på fredag. Det er så rart å sitte på Gardermoen å vite at jeg nok en gang skal til Bergen, og denne gangen på “egen fri vilje”. Bare for å henge liksom, ikke fordi jeg noe. Der ser man hvor fort ting forandrer seg. Bergen er jo en fantastisk by, så jeg gleder meg maks til å ha noen stressfri dager der!

Igjen, det er seriøst bare antrekk, lunsj og soling som postes her på bloggen om dagen. Er det noe dere vil vite mer om? Hva jeg gjør mellom slagene, hvordan jeg jobber nå, litt privatliv, svar på spørsmål osv? Let me know ♥

Nå boarder flyet, vi snakkes!

12 kommentarer
    1. Hei Julia! Litt off-topic her, men stemmer det at du for noen år tilbake kunne studere på BI mens du tok opp fag fra VGS?

    2. Heisann! Kanskje litt random, men lurer på om du får både weekend bagen og kofferten gjennom som håndbagasje eller sjekker du inn den ene? haha 🙂

      1. Heei 😀 Det varierer veldig! Kan godt ta begge som håndbagasje, men som regel sjekker jeg inn baggen siden den er mest stress å bære om den er tung 🙂 Klem

    3. Heii!
      Har du fullført BI? Hvor langt kom du i studiet? Kommer du til å starte igjen på BI Oslo eller et annet studie?

      Klem <3

      1. Heei <3 Nei! Jeg gikk to år, men tok permisjon det siste året fordi vi skulle åpne butikken:) Jeg er usikker på om jeg ønsker å fullføre, har ikke helt bestemt meg om jeg vil "prioritere" det akkurat nå. Vi får se! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg