HVOR JEG BOR I OSLO

God morgen ♥ Nå sitter jeg på sengekanten og titter ut av vinduet på fantastiske Oslo før jeg reiser hjem til Bergen. Jeg har vært her i nesten en uke, så det kommer faktisk til å bli litt rart å plutselig bare…dra? Jeg føler jo nesten Oslo er hjemmet mitt nå, og at jeg bare skal på besøk til Bergen..

Hele uken har jeg bodd på Frogner House, her har jeg bodd før og er absolutt det beste alternativet for meg om jeg reiser for lengre perioder. Her har du alt du trenger! Jeg kan lage min egen mat, for det fins nemlig en egen kjøkkenkrok med alt utstyr, kjøleskap og mer til. Det er jo både dyrt og slitsomt om man må spise alle måltidene sine ute, så den første dagen min i Oslo gikk jeg rett og slett å handlet inn til uken. Både frokost, lunsj og middager.

Leilighetene er store, topp moderne og lyse. Det er så sykt viktig for meg at det er fint rundt meg der jeg bor for at jeg skal kunne klare å slappe av, om det ikke høres rart ut? Jeg er en utrolig ryddig og kanskje kresen person, så at leilighetene er splitter nye og stilrene er helt fantastisk! Tilgjengelighet er også utrolig viktig, og Frogner House har sentrale leiligheter på Oslos beste vestkant. Jeg bor på Bygdøy Allé 53, og bussen går bokstavelig talt rett utenfor døren.

Tusen takk for en fantastisk uke i Oslo, og for et fantastisk opphold på Frogner House! Sjekk ut hjemmesiden deres HER for å se flere bilder av leilighetene og deres beliggenheter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg