HVOR INNBILSK KAN MAN BLI?

Forrige onsdag fikk jeg besøk av to venninner på middag og litt vin. Det var superkoselig, og faktisk så gøy at vi valgte å ta oss en tur på byen. Planen var å dra på silent disco, men siden det var stappfullt der valgte vi å dra på barhopping i stedet.

Her har du meg og Karen meget gira på å dra på bar til bar. WOOP WOOP!

Bar nummer én ble mitt gamle stamsted, nemlig Brukbar. Jeg har seriøst ikke vært der på ett år, så det var skikkelig kos å slå seg ned i ølsofaen på gamle trakter. Det var ganske tidlig på kvelden, så utestedet var sånn halvfullt. Plutselig oppdager jeg at noen jenter på andre siden av dansegulvet glor skikkelig på oss, snur seg rundt og åpenbart hvisker. Sånn veldig åpenbart.

Jeg sier til Karen og Arielle “det er litt irriterende når de helt tydelig ser på meg og hvisker… Kan de ikke bare si hei?”. Kjent blogger jeg da vettu. Plutselig bestemte hun ene jenten seg for å komme bort til oss, og jeg sier “oi, nå kommer hun bort for å si hei!”. Noe jeg naturligvis syns er veldig hyggelig, men det var dessverre ikke det som skjedde…

Hun går bort til Arielle, og sier “herregud, jeg så stand up showet ditt på Ricks. Du er så sykt morsom, jeg måtte bare komme bort å hilse!”

Jeg ble sittende alene (Karen var i baren) og bare….:))))))))))

HAHAHA går det an å bli mer innbilsk?!?!?!? Jeg har aldri følt meg så dum i hele mitt liv. Trodde jeg var kul og kjent da, ikke sant. Tydeligvis ikke.

Arielle har nemlig nettopp startet med stand up, og tydeligvis falt det i god smak! I kveld skal vi faktisk dra for å se på showet hennes på Vaskeriet her i Bergen. Jeg GLEDER meg skikkelig ♥ Tydeligvis har hun allerede blitt småkjendis her i Bergen, så dette burde være bra 😀

Ha en fin kveld alle, klem fra en innbilsk Julia.

4 kommentarer
    1. Hahaha digger at du tør å skrive det på bloggen! Litt komisk, hehe 🙂 men ikke så rart at du tenkte det heller da, for du er vel vandt til at folk stirrer litt på deg også..

    2. Du er bare herlig, må bare gi deg 10 utav 10 for en sånn selvironi. Toppers.
      Rumors are that Arielle er dritkul, men har ikke fått se henne enda, så det står på listen!
      U Go girl!
      Mari x

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg