HVOR GODT KJENNER PAPPA MEG?

Okei, de som ikke helt vet hvordan forhold jeg har til pappaen min blir kanskje litt sjokkert når de hører hvordan han behandler meg. I lang tid har han planlagt å komme til Bergen for filmfestivalen, siden han er regissør. Klokken elleve fredag kveld får jeg en sms der han forteller at han kommer til Bergen, og det hadde vært kult å møttes. Den meldingen kom på initiativ fra kjæresten hans som ble helt sjokkert da han fortalte at han hadde glemt å sende meg melding at han kom.

Så, i går dro jeg til hotellet deres for å bli med han og filmcrewet ut å spise middag. Der sitter han å skal fortelle kollegene sine hva jeg driver med, og siden en del av følget var fra Wales måtte han prate på engelsk. På halvbrokken norskengelsk sier han “she studies economics here”. Jeg bare “nei det gjør jeg ikke??? Jeg går markedsføring!” Haha, så godt kjenner han meg liksom.

NEIDA, det er bare sånn han er. Vimsete, litt glemsk men utrolig snill. Jeg vet at pappa digger meg selvom jeg ikke får høre at han kommer til byen før natten før, og tror jeg studerer økonomi. Det er bare sånn han er, men han mener ingenting vondt ♥ Det verste er jo at jeg er helt lik selv. Ikke særlig flink til å ta kontakt, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg!

IMG_4791-2IMG_4792-2IMG_4796-2

Av en eller annen grunn ble disse bildene utrolig uklare? Jeg er usikker på om det er kamera som klikket litt eller at jeg lastet de opp feil. Skal sjekke opp, for uklare bilder vil jeg ikke ha her inne!

9 kommentarer
    1. Må si jeg var en smule sjalu når jeg så snappen med Hivju! Er en smule nørd når det gjelder GOT hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg